روشن: مدیریت “دکتر شوالیه” به کسر امتیاز هم میرسد/مگر می شود بدون رسید به کسی پول داده باشند؟

۳۰م دیماه ،

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: حرفهایی که فتح اله زاده می زند، در هیچ قصابی پیدا نمی شود.

 حسن روشن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بحث کسر امتیاز از استقلال به خاطر شکایت رینالدو به فیفا مطرح شده و فتح اله زاده می گوید پول را به صراف داده اما طرف پول را به رینالدو نداده و متواری شده است اینها دروغ می گویند و حرفهای آنها در هیچ قصابی پیدا نمی شود مگر می شود پول را به جایی بدهی و رسید نگیری؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: اینها دروغ می گویند نمی دانم چه فکری می کنند اما همه اینها دروغ می گویند، مثل قضیه نکونام که همه فهمیدند دروغ گفته اند؛ به چه کسی می خواهید این حرفها را بگویید که باور کند؟ مگر می شود صراف پول را نگه دارد؟ اصلا امکان ندارد چنین اتفاقی بیفتد، مثل اینکه منتظرند دلار گران  شود و بعد پول رینالدو را پرداخت کنند.

وی در ادامه گفت: چرا حقیقت را نمیگوئید؟ چرا این اتفاقات فقط در فوتبال ما و استقلال می افتد؟ یک بار لیست را دیر می فرستند و تیم از آسیا حذف می شود و الان هم می گویند پول را به صراف داده ایم و او به بازیکن نداده است باید از دکتر شوالیه بپرسید که چطور مدیریت می کند که این اتفاقات عجیب در استقلال می افتد.

روشن تصریح کرد: کار اداری در باشگاه استقلال اشکال دارد و گرنه در هر سازمانی هر کسی کار خودش را انجام می دهد و همه چیز روی حساب و کتاب است اما فتح اله زاده می خواهد خودش کرنر بزند و خودش هم گل بزند.

وی در ادامه گفت: فتح اله زاده همه کارها را خودش می خواهد انجام بدهد و آخرش اینطور می شود در صورتی که در هر بخش باید به اشخاص مسئولیت بدهی و آنها را باز خواست کنی اما وقتی هیچ کسی مسئولیت ندارد و الکی معاون و مشاور و قائم مقام می باشند، اینطوری می شود.

روشن در پایان گفت: چرا باشگاه استقلال اینقدر شلوغ است و این همه آدم بی جهت در باشگاه می باشند؟ وقتی این همه شلوغ باشد و اشخاص الکی پست بگیرند، باید هم بازدهی به حداقل ممکن برسد، اما آب همیشه باید گل آلود باشد تا بعضی ها به اهداف خودشان برسند. انشاالله استقلال قهرمان شود تا در کنار شوالیه، دوک و پرنس هم به استقلال بیایند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.