رومنیگه از فرانک ریبری دفاع کرد

۲۸م آذر ،

 ملی پوش فرانسوی بایرن مونیخ شامگاه سه شنبه در دیدار مقابل آگسبورگ از زمین مسابقه اخراج شده بود. بایرن در این دیدار دو بر صفر به پیروزی رسید.

رومنیگه روز چهارشنبه اعلام کرد :« واضح است که اقدام ریبری کارت قرمز نداشت.ریبری به حرکت بازیکن اهل کره جنوبی (جا چیول کو) واکنش نشان داد. این قابل قبول نیست در حالی که بازیکن تیم حریف تنها یک کارت زرد گرفت.»

پس از خطای ریبری بر روی کو ، بازیکن کره جنوبی گردن ریبری را گرفت و ریبری نیز به این اقدام واکنش نشان داد. در پی این برخورد داور مسابقه به کو کارت زرد داد و ریبری را نیز در دقیقه چهل و هفت از زمین مسابقه اخراج کرد. این اولین اخراج ریبری در این فصل به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، رومنیگه از فدراسیون فوتبال آلمان خواست تصاویر این دیدار را بازبینی و همان تصمیمی که در خصوص مارسل اشملزر اتخاذ کرده است را در مورد ریبری نیز اتخاذ کند. اشملزر در دیدار مقابل ولفسبورگ اخراج شده بود و کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال آلمان پس از بازبینی تصاویر این دیدار تصمیم گرفت کارت قرمز وی در نظر گرفته نشود.

با این حال یوپ هاینکس مربی بایرن مونیخ با اذعان به این موضوع که این ملی پوش فرانسوی به یک اقدام تحریک آمیز پاسخ داده است،تصریح کرد:«کارت قرمز موجه است. هر چند قطعا وی به یک اقدام تحریک آمیز پاسخ داده است. اما بازیکنی در این سطح نباید به سادگی واکنش نشان دهد.»

ریبری بیست و شش ساله پیش از اخراج از زمین مسابقه، در دقیقه بیست و شش نهمین پاس گل این فصل خود را به ماریو گومز داد.

بایرن مونیخ به رغم ده نفره شدن به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی آلمان صعود کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.