رونالدو در‌حال‌ ساخت ویلای ۴میلیون‌یورویی

رونالدو در نظر دارد که در طول تعطیلات تابستانی اش و قبل از سفر به مادرید برای آغاز اردوی پیش فصل رئال، این ویلا را با به راه انداختن یک میهمانی بزرگ افتتاح کند.

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی دنیای فوتبال همچنان نشان می دهد که بحران های اقتصادی هیچ تاثیری در زندگی او و دل نگرانی های روزمره اش ندارد. این بازیکن پرتغالی در حال ساخت ویلایی اختصاصی در قلب پارک ملی پردا- ژرس در شمال پرتغال است. این ویلا در مکانی زیبا و رویایی در حال ساخت است و هزینه ساخت آن حدود ۴ میلیون یورو برآورد شده است.

این طوربه نظر می رسد که رونالدو در نظر دارد که در طول تعطیلات تابستانی اش و قبل از سفر به مادرید برای آغاز اردوی پیش فصل رئال، این ویلا را با به راه انداختن یک میهمانی بزرگ افتتاح کند.

این ویلا، یک ویلای مبله و با امکانات فراوان رفاهی خواهد بود که آماده پذیرایی از این ستاره پرتغالی و خانواده اش است. رونالدو هم در خرج کردن برای ویلایش کم نگذاشته. مساحت زیربنای این ویلا ۵هزار متر مربع است و چشم انداز زیبایی هم دارد و درمنطقه ای دنج واقع شده تا بدین ترتیب او بتواند در کمال آرامش و خلوت خصوصی با خانواده اش به استراحت بپردازد. این خانه در ۸۰۰ مترمربع و در دو طبقه ساخته می شود. در طبقه بالا، سوئیتی ۲۶ متر مربعی با یک دستشویی مجزای ۱۴ مترمربعی و یک جکوزی و حوضچه و یک رختکن ۱۱ متر مربعی بنا خواهد شد.

برای طبقه پائین هم سه اتاق ۱۵ متر مربعی با دستشویی اختصاصی طراحی شده. این مجموعه با یک اتاق دیگر، یک اشپزخانه بزرگ و دو دستشویی مجزا برای میهمانان تکمیل می شود. گاراژ این ویلا ۶۵ متر مربع خواهد بودو یک باند هلیکوپتر هم برای آن درنظر گرفته شده است ؛چرا که رونالدو معمولا با هلیکوپتر به این ویلا خواهد آمد. برای این ویلای زیبا، تراسهای متعددی طراحی شده و ویلای ژرژ مندس مدیربرنامه های رونالدو نیز در سوی دیگر رودخانه قرار دارد.

دسترسی به این ویلا از راه زمینی تقریبا مقدور نیست و از همین رو امنیت و فضای اختصاصی آن تضمین شده است. البته همین ویژگی ، کار را برای تجهیز و انتقال وسایل مورد نیاز، به این ویلیا سخت کرده است. چون از راه زمینی نمی توان با کامیون به نزدیکی آن آمد .باغ بزرگی هم این ویلا را احاطه می کند و طراحی باغ و گیاهان آن نیز به نحوی خواهد بود که خلوت خانوادگی رونالدو بیش از پیش حفظ شود. تنها در صورت عبور یک کشتی از رودخانه اطراف ، می توان داخل خانه را دید. پس این ویلای اختصاصی پناهگاه خوبی برای روزهای خستگی کریس خواهد بود و او می تواند همراه با نامزدش و پسر کوچکش در آنجا به استراحت بپردازد. ویلایی در محاصره طبیعت و مملو از آرامش که درروزهای خستگی، میتواند رونالدو را به آرامش روحی خوبی برساند.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۵۷ نفر   |   تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۲ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , رئال, رونالدو, مادرید, میلیون‌


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.