رونالدو: دوست دارم باز هم توپ طلا را ببرم

۲۸م آذر ،

 کریستیانو رونالدو ستاره تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا و تیم ملی پرتغال اعتراف کرد که دوست دارد جایزه «توپ طلا» را که روز هفتم ژانویه دو هزار و سیزده اعطا خواهد شد از آن خود کند. وی در مصاحبه ای که امروز (چهارشنبه) در پایگاه اینترنتی فدراسیون فوتبال پرتغال انتشار یافت گفت: «اگر توپ طلا را ببرم خیلی خوب است اما اگر نبرم مهم نیست. زندگی ادامه دارد. اما روشن است که دوست دارم این جایزه را ببرم.»

رونالدو که در سال دو هزار و هشت این جایزه را از آن خود کرده بود افزود: «درست یا نادرست، تصمیم همان تصمیمی خواهد بود که گرفته خواهد شد. شاید خیلی خوشحال شوم شاید هم ناراحت. اما زندگی همین است و من نمی توانم زندگی ام را به جایزه ای فردی گره بزنم. توپ طلا جایزه ای است که آرزویش را دارم اما نمی توانم به آن به چشم جنگ نگاه کنم یا بگویم که اگر آن را نبرم دنیا به پایان خواهد رسید. در زندگی ورزشی جوایز تیمی که مهمتر می باشند به چشم می آید.»

علاوه بر کریستیانو رونالدو، آندرس اینیستا اسپانیایی و لیونل مسی آرژانتینی که هر دو در بارسلونا توپ می زنند نامزد دریافت توپ طلا می باشند. مسی تاکنون سه بار این جایزه را بدست آورده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.