رونالدو ناز کرد،مادریدی ها نگران شدند!

ایسنا: کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید بر خلاف دیدار رفت مقابل بایرن مونیخ که بسیار ضعیف ظاهر شد در ال کلاسیکو نمایش خوبی داشت و گل پیروزی تیمش را هم به ثمر رساند.

رونالدو در آخرین سخنان خود یادی از منچستریونایتد و هم‌تیمی‌های سابقش را در این تیم کرد و گفت که دلش برای منچستری‌ها تنگ شده است که البته این حرف‌های وی باعث غافلگیر شدن مادریدی‌ها شد.

رونالدو که با گلی که مقابل بارسلونا به ثمر رساند تعداد گل‌های خود را در این فصل رقابت‌های لالیگا به ۴۲ گل رساند افزود: گاهی اوقات با سرآلکس فرگوسن صحبت می‌کنم. طبیعتا دلم برای منچستریونایتد تنگ شده است. وقتی از این تیم جدا شدم احساس کردم که از خانواده‌ام جدا می‌شوم. شش سال بسیار خوب و سرشار از خاطره را در این تیم پشت سر گذاشتم. با بازیکنان این تیم رابطه بسیار خوب و صمیمی داشتم. الان هم پیوسته با ریو فردیناند، نانی، اندرسون و پارتیس او را تماس دارم آن‌ها را همچون خانواده خود می‌بینم. بنابراین طبیعی است که دلم برایشان تنگ شود. بیش از هر چیز دلم برای شیرینی‌هایی که پس از تمرین به بازیکنان می‌دادند تنگ شده است.

وی درباره سر آلکس فرگوسن سرمربی تیم گفت: او مربی بزرگی است. همواره شخصیت خوب او را یاد می‌کنم. او بر تیم احاطه کامل داشت و همه چیز را زیر نظر می‌گرفت. دلم هوای شخصیت و اخلاق او را کرده است. بهترین لحظات زندگیم زمانی بود که با منچستریونایتد قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدیم. البته باید این را هم بگویم که کسب نخستین عنوان قهرمانیم با رئال مادرید هم بسیار دلچسب بود. اما درباره انتخاب به عنوان مرد سال فوتبال جهان هم باید بگویم که لحظه خاص و منحصر به فردی بود.

وی افزود: تلاش می‌کنم تا از تکرار اشتباه‌های خود جلوگیری کنم. در این فصل زیر فشار زیادی بودم تماشاگران رئال انتظار دارند که تعداد گل‌هایم در این فصل بیشتر از ۴ گل فصل قبل باشد.

ستاره پرتغالی رئال مادرید درباره تیم ملی کشورش و میزان آمادگی این تیم برای حضور در یورو ۲۰۱۲ لهستان و اوکراین گفت: در گروه بسیار سختی قرار گرفته‌ایم. شکست آلمان و هلند آسان نخواهد بود اما معتقدم که شدنی است.

رونالدو در پایان سخنان خود احتمال حضورش با تیم ملی کشورش در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن را بعید ندانست.

این نخستین بار نیست که رونالدو زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشتش به لیگ برتر را سر می‌دهد. البته مطابق انتظار این بازیکن پرتغالی در روزهای آینده مصاحبه‌هایی منتشر و عنوان خواهد کرد که تنها دلتنگی کرده و به هیچ عنوان منظورش بازگشت به انگلیس نبوده است!

جوان آنلاین – آخرین عناوین ورزشی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.