رونالدو: نگرانم کلوزه رکوردم را بزند!

۰۸م آذر ،

1382542_big-lnd.jpg

ستاره فوتبال برزیل دوست ندارد میرسلاو کلوزه رکورد گلزنی او در جام‌های جهانی را بشکند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، میروسلاو کلوزه با حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل این فرصت را دارد که رکورد رونالدو، ستاره فوتبال برزیل را بشکند.

رونالدو اعتراف کرد که درخشش اخیر کلوزه در رقابت‌های سری A او را نگران کرده است.

ستاره سابق رئال مادرید و اینتر گفت: مطمئنا درخشش کلوزه مرا نگران کرده است. تاریخ من و کلوزه تفاوت بسیاری با هم دارد. هر کدام از ما سبک خاص خود را دارد. حتی اگر کلوزه رکورد مرا بشکند دوران من از ذهن‌ها فراموش نخواهد شد.

وی افزود: اگر کلوزه بتواند رکورد مرا بشکند به او حسادت خواهم کرد. او همچنان امکان حضور در جام جهانی را دارد، اما متاسفانه من دیگر توان بازی کردن را ندارم . هر کدام از ما موفقیت‌های خاص خودش را داشته و دوران متفاوتی را پشت سر گذاشته است.

رونالدو که لقب «پدیده» را دارد بسیار زود به فوتبال اروپا رو آورد، بر خلاف هموطنش نیمار که در حال حاضر علاقه‌ای برای بازی کردن در اروپا را ندارد. وی در این زمینه گفت: زندگی در اروپا متفاوت است و طعم خاص خود را دارد. در اروپا یک فوتبالیست پی می‌برد که مسئولیت بسیار سنگینی بر روی دوش او است. من در ۱۸ سالگی به فوتبال اروپا رفتم به همین خاطر فرصت تحصیلات آکادمیکی را نداشتم، اما فوتبال جای خالی آن را پر کرد و چیزهای بسیاری به من یاد داد.

وی در باره مقایسه رونالدو با لیونل مسی گفت: هر دوی آنها خوب می باشند. این دو ستاره در حال حاضر بهترین می باشند. بر این باورم که مسی از محبوبیت بیشتری در میان فوتبال دوستان برخوردار است و همین مساله سبب بهتر بودن او است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.