روند پیگیری پرونده مشائی در کمیسیون اصل نود؛ ارجاع پرونده به هیئت نظارت

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ خبر داد:

ایران > قانونگذاری
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: پرونده رحیم‌مشایی کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری قبل از تایید صلاحیت‌ها به هیئت نظارت و شورای نگهبان ارجاع می‌شود.

فارس نوشت: مصطفی افضلی‌فرد در رابطه با روند پیگیری پرونده مشائی در کمیسیون اصل نود، گفت: این پرونده باقیمانده از مجلس هشتم و شکایت تعدادی از نمایندگان از مشایی بوده که در خصوص مسائل مختلف به ویژه قضیه سوءاستفاده‌ها در منطقه آزاد کیش مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه آن همراه با مستندات به هیئت نظارت و شورای نگهبان ارسال می‌شود تا در بررسی پرونده وی در صورت کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری مدنظر قرار گیرد.

وی در خصوص پرونده مطرح شده در خصوص اختلاس در منطقه آزاد کیش خاطرنشان کرد: این پرونده در کمیسیون در حال بررسی بوده و کارهای کارشناسی در حال انجام است و نتیجه آن را بعد از بررسی‌های دقیق اعلام می‌کنیم.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین یادآور شد: تا قبل از قطعی شدن نظر کمیسیون در خصوص این پرونده نمی‌توان اظهار نظری انجام داد چرا که نمی‌خواهیم حق کسی در این پرونده ضایع شود.

افضلی‌فرد در پاسخ به این سئوال که پرونده اختلاس کیش بزرگترین پرونده اختلاس قبلی است، گفت: در این زمینه نمی‌توان اظهارنظر قطعی کرد.

وی در خصوص پرونده مطرح شده علیه سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در کمیسیون اصل ۹۰  نیز عنوان کرد: این هفته قرار است مسئولان سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس حاضر شده و به موارد مطرح شده پاسخ دهند.

عضو مجمع نمایندگان استان در پایان سخنان خود بیان داشت: در این جلسه شکایت ۳۰ نفر از نمایندگان مجلس از عملکرد سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح می‌شود که نسبت به بکارگیری مدیران نالایق و ناکار‌آمد استان‌های مختلف همچنین بی‌توجهی به موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مسائل بهداشتی و درمانی و موضوعات اقتصادی این سازمان پاسخگو بوده و نتیجه آن بررسی شود.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.