رونق در بازار خودروهای کارکرده

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 رونق در بازار خودروهای کارکرده

رونق در بازار خودروهای کارکرده

ممتازنیوز: رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل اصفهان گفت: در حال حاضر تغییری در قمیت خودروها بوجود نیامده و بازار در ثبات نسبی به سر می‌برد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، مرتضی گل‌افشان با اشاره به وضعیت بازار خودرو در چند ماه گذشته اظهار کرد: در ماه‌های قبل از انتخابات قیمت‌ها با روند رو به رشدی در حال افزایش بود اما بعد از انتخابات شاهد ثبات قیمت‌ها در بازار خودرو شدیم.
وی ادامه داد: وضعیت فروش اتومبیل به ویژه در ماه رمضان بسیار راکد بود و هم اکنون نیز از وضعیت خوبی برخوردار نیست و مردم منتظر قیمت نهایی خودرو و تصمیمات دولت جدید هستند.
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل در اصفهان افزایش قیمت خودرو را از دلایل اصلی رکود بازار این محصول دانست و بیان کرد: با کاهش قیمت خودرو موافق هستیم و این موضوع از یک سو به نفع مردم و از سوی دیگر به نفع کشور است.
وی با اعلام اینکه خودرو‌های کارکرده گوی سبقت در فروش را از آن خود کردند، افزود: از ابتدای امسال تاکنون خودرو‌های کارکرده نسبت به خودرو‌های صفر کیلومتر فروش بیشتری داشته‌اند.
گل‌افشان تصریح کرد: واردات خودرو سبب کاهش قیمت خودرو می‌شود و هیچ‌گونه تورمی به دنبال ندارد.
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اصفهان از افزایش قیمت خودروهای وارداتی خبر داد و گفت: قیمت خودروهای وارداتی نسبت به قبل از عید ۱۰ درصد افزایش یافته است.
وی درباره علت این افزایش اظهار کرد: قرار بود تعرفه گمرکی این خودروها کاهش یابد که محقق نشد و به همین دلیل قیمت این خودروها افزایش یافت.
گل افشان تاکید کرد: در حال حاضر فقط شرکت‌های واردکننده، مجاز به واردات بوده و اشخاص اجازه واردات خودرو ندارند.
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل اضافه کرد: در حال حاضر قیمت پراید ۱۳۱ کامل ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و امیدواریم با تصمیمات دولت جدید در قیمت خودرو‌ها تجدید نظر صورت گیرد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.