رونمایی از زیباترین خودرو جهان

جگوارکارز نمونه تازه F-Type را که به گفته این شرکت جانشین مدل فراموش‌نشدنی E-Type خواهد شد، در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی خواهد کرد.

این نمونه که F-Type نام دارد، طراحی شده تا جانشین جگوار فراموش نشدنی E-Type که در دهه ۱۹۶۰ متولد شد، بشود؛ اما به نظر می‌رسد چیزی کم است.

دنیای خودرو هفته فوق‌العاده‌ای را پیش رو دارد. ابرخودروها از راه می‌رسند، تاکنون جانشین یک خودرو اسپرت افسانه‌ای معرفی شده و جگوار می‌گوید که از جانشین مدرن زیباترین خودروی جهان پرده برداشته است. این نمونه که F-Type نام دارد، طراحی شده تا جانشین جگوار فراموش نشدنی E-Type بشود که در دهه ۱۹۶۰/۱۳۴۰ متولد شداما به نظر می‌رسد چیزی کم است.

اگر از ۱۰۰ نفر بخواهید در لیستی ۱۰ تایی محبوب‌ترین خودروهای خود را از نظر طراحی معرفی کنند، بعید نیست که در هر ۱۰۰ لیست شاهد نام جگوار E-Type باشید. حتی می‌توانید انتظار داشته باشید این نام را در شماره‌های ابتدایی لیست پیدا کنید.

اگر فکر می‌کنید این پیش‌بینی اغراق‌آمیز به نظر می‌رسد یا غیرمنصفانه است، بد نیست بدانید انزو فراری، مؤسس شرکت خودروسازی که تعدادی از زیباترین طراحی‌های جهان را ارائه کرده، این خودرو را «زیباترین خودرویی که تا به حال تولید شده» نامیده است، عنوانی که  اگر این خودرو تولید نمی‌شد به احتمال زیاد می‌بایست به یکی از خودروهای تولیدشده توسط فراری تعلق بگیرد. این تمام داستان نیست، نظرسنجی دیلی‌تلگراف هم در سال ۲۰۰۸/۱۳۸۷ نشان می‌دهد جگوار E-Type در میان لیست ۱۰۰ تایی زیباترین خودروهای دنیا جایگاه اول را به خود اختصاص داده و به گفته مسئولان این نشریه چهار برابر بیشتر از سایر رقبای خود رأی آورده است.

 


پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.