رونمایی از سامانه فنی ویژه انتخابات طی روزهای آینده

معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور امروز یکشنبه در چهارمین نشست ستاد انتخابات کشور اعلام کرد، طی روزهای آینده از سامانه ای فنی، پویا و چابک در چارچوب تحقق شاخص های چهارگانه انتخابات و با تمرکز بر مولفه سلامت، رونمایی می شود.

رونمایی از سامانه فنی ویژه انتخابات طی روزهای آینده

به گزارش ممتاز نیوز، محمد رضا غلامرضا در این نشست که به ریاست وی برگزار شد، گفت این سامانه پیرو مصوبات نشست های دوم و سوم ستاد انتخابات و در پی تلاش های مستمر و خستگی ناپذیر جمعی از جوانان مستعد و نخبه بومی و با هدایت و راهبری کمیته فناوری اطلاعات وزارت کشور ، آماده شده است.
وی در خصوص جزییات مباحث نشست چهارم ستاد انتخابات کشور گفت: در این نشست ضمن بحث و گفت و گو در خصوص الگوی همکاری و تعامل سازنده با صدا و سیما ، بر پیگیری و اجرایی شدن محورهای پیشنهادی ارائه شده به آن سازمان، تاکید شد.

معاون سیاسی وزیر کشور تامین اقلام مورد نیاز انتخابات پیش رو در سال جاری را بخش دیگری از مباحث نشست امروز اعلام کرد که پس از ارائه گزارش کمیته مالی و پشتیبانی از اقدامات صورت گرفته در این خصوص، تمهیدات لازم اتخاذ شد.

محمد رضا غلامرضا در این نشست که استاندار تهران نیز حضور داشت، تاکید کرد که در نشست های آتی ستاد، استانداران سایر استان ها نیز به صورت نوبه ای و منظم شرکت خواهند داشت تا گزارش هایی از اقدامات و فعالیت های ستاد انتخابات استان های خود را به ستاد انتخابات کشور ارائه کنند.

همچنین در این نشست اعضای ستاد و روسای کمیته های آن، گزارش هایی از فعالیت ها و اقدامات خود را که می بایست براساس جدول زمانبندی انتخابات انجام می دادند، ارائه کردند و دبیر ستاد انتخابات کشور نیز گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته جهت تامین حق الزحمه عوامل اجرایی انتخابات و اصلاح آن متناسب با شرایط روز ارائه کرد.

انتهای پیام/


ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.