رونمایی از F70 در دیترویت ۲۰۲۴

عصر سوپرکار جدید فراری از نمایشگاه دیترویت ۲۰۲۴ که ژانویه سال آینده بازگشایی خواهد شد آغاز خواهد شد.ایتالیایی ها تصمیم گرفتند که خودروی جدید خود را در ایالات متحده رونمایی کنند و این خبر هم توسط سایت Inside Line تایید شده است.

خودروی دو سرنشینه ی موتور وسط جدید فراری دارای سیستم هایبرید KERS به سبک فرمولا ۱ است.قدرت تولیدی توسط موتور ۷٫۳ لیتری V12 این خودرو تقریبا ۹۰۰ اسب بخار خواهد بود.که این یعنی این مدل پر قدرت ترین خودروی خیابانی است که نشان اسب سرکش فراری را یدک میکشد.

اما همان طور که در خبر های قبلی گفته شد شاسی مونوکوک این خودرو در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۲ به معرض دید عموم گذاشته شد.گفته میشود که این شاسی ۲۰% سبکتر و ۲۷% محکم تر از شاسی انزو است.این شاسی بین دو لایه فیبر کربن قرار گرفته است.فراری همچنین یک صفحه حفاظتی کولار بر زیر این خودرو قرار داده است که از اجزای شاسی محافظت میکند.با اینکه این شاسی مونوکوک از وزن F70 میکاهد ولی سیستم KERS بر وزن این خودرو می افزاید.یعنی F70 وزن تقریبی ۱,۳۶۵ کیلوگرم خواهد داشت.

جایگزین انزو پنجمین خودروی سری تولید محدود قدرت بالای فراری خواهد بود.این سری از سال ۱۹۸۴ با تولید مدل ۲۸۸ GTO آغاز شد و تا کنون با مدل هایی مانند F40 در سال ۱۹۸۷ , F50 در سال ۱۹۹۵ و انزو در سال ۲۰۰۲ ادامه داشته است.

ترجمه و گردآوری : FPS


اخبار و مقالات دنیای خودرو | Maxspeed.IR

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.