رونمایی بهترین آثار قرآنی از افتخارات نمایشگاه قرآن است

به گزارش خبرنگار معارف ایرنا؛ ‘سید محمد حسینی’ عصر دوشنبه در مراسم رونمایی از کتاب ‘شناخت نامه قرآن’ تالیف آیت الله ‘محمد محمدی ری شهری’ و ‘تفسیر هدی’ نوشته آیت الله ‘عبدالنبی نمازی’ ضمن قدردانی از این دو پژوهشگر قرآنی افزود: وظیفه ما معرفی کتاب های ارزنده برای جامعه و علاقه مندان به قرآن است و نمایشگاه قرآن فرصت مناسبی برای حضور پژوهشگران و محققان علوم قرآنی می باشد که همه ساله شاهد رونمایی از بهترین آثار قرآنی در این نمایشگاه هستیم.

وی به رونمایی از کتاب های قرآنی در سال های گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته نیز شاهد رونمایی از ترجمه قرآن ‘غلامعلی حداد عادل’ و نرم افزار تفسیر حجت الاسلام ‘محسن قرائتی’ در نمایشگاه قرآن بودیم.

در ابتدای این مراسم رییس بیستمین نمایشگاه قرآن طی سخنانی تفسیر آیت الله نمازی را یک تفسیری حکیم دانست و افزود: اگرچه امروز سه جلد از این تفسیر رونمایی می شود ولی امیدواریم روزی فرا رسد که ۵۰ جلد این کتاب را یکجا رونمایی کنیم.

وی همچنین شناخت نامه قرآن ری شهری را کتابی توصیف کرد که از نظر تنظیم و تبویب بی نظیر و بی بدیل است.

در ادامه این مراسم با حضور ‘سیدمحمد حسینی’، حجت الاسلام ‘حمیدرضا ارباب سلیمانی’ رییس ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد، حجت الاسلام ‘حمید محمدی’ رییس بیستمین نمایشگاه قرآن و برخی شخصیت های قرآنی از این دو اثر فاخر قرآنی رونمایی شد.

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن تا ۲۴ مرداد همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۲۴ در مصلای امام خمینی برگزار است.

فراهنگ**۱۰۰۳** ۳۴۰۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۴۰۲۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.