رونمایی تلفن های همراه هوآوی در تهران

سیبنا: مراسم رونمایی از تلفن های جدید هوآوی امروز با حضورنمایندگان رسانه های گروهی در تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد ایران در این مراسم پیمان وشکینی مدیر بازاریابی پارس مایکروتل اعلام کرد: گوشی های موبایل هوآوی از این پس با گارانتی شرکت پارس مایکروتل یکی از توزیع کنندگان اصلی گوشی های موبایل در ایران وارد بازار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت هوآوی در حال حاضر در لیست ۵۰۰ شرکت برتر دنیا جای دارد اظهارداشت: این شرکت کسب و کار تولید موبایل خود را از سال ۲۰۰۳ آغاز کرد، اما در سال ۲۰۱۰ محصولاتش را با برند هوآوی به بازار ارائه نمود.

به گفته وی بعد از ثبت رکورد های درخشان در بازار جهانی هم اکنون موبایل های هوآوی به بازار ایران عرضه می شوند.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه CES 2011، هوآوی باریکترین گوشی جهان Ascend P1S و در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا (MWC 2012) سریعترین گوشی هوشمند دنیا Ascend D Quad و اولین تبلت ۱۰ اینچ با پردازنده ۴ هسته ای Mediapad 10” را به بازار دنیا معرفی کرد.

به گفته وشکینی با این رکوردهای چشم گیر هم اکنون هوآوی یکی از تولید کنندگان اصلی گوشی های مبتنی بر سیستم عامل آندروید در دنیاست.

وی یادآور شد : در سال اول ارائه محصولات با برند هوآوی ۵ میلیون دستگاه به فروش رسید که این روند بطور صعودی با فروش ۲۰ میلیون دستگاه در سال ۲۰۱۱ ادامه یافت.

وشکینی می گوید: با بررسی بازار ایران و خاورمیانه، انتظار می رود ۱۰۰ میلیون گوشی موبایل در سال ۲۰۱۲ به بازارهای جهانی ارائه شود که از این تعداد ۶۰ میلیون به گوشی های هوشمند اختصاص دارد.

مدیر بازاریابی پارس مایکروتل علام کرد: علیرغم اینکه هوآوی بازیگر تازه واردی در دنیای گوشی های موبایل است، این غول تکنولوژی ارتباطات برنامه های بلند پروازانه ای برای رسیدن به جایگاه یکی از ۵ برند برتر سازنده تلفن های همراه هوشمند طی دو سال آینده تا سال ۲۰۲۴ دارد.

پیمان وشکینی گفت: پارس مایکروتل امروز، یکی از توزیع کنندگان خوشنام گوشی های موبایل و همچنین یک شرکت قابل اطمینان برای مصرف کنندگان ایرانی است.

وی یادآور شد : بمنظور گسترش کسب و کار موبایل، پارس مایکروتل پس از تحقیقات دقیق بر روی سازندگان مختلف گوشی های تلفن همراه در مقیاس جهانی، هوآوی را به دلیل تولید محصولات با کیفیت و نوآورانه در صنعت موبایل انتخاب نمود.

وشکینی اظهارداشت: هم اکنون سری جدید گوشی های Ascend را با P1 در بازار ایران معرفی و ارائه کرده ایم.

شایان ذکر است که گوشیAscend P1 بهمراه آخرین نسخه سیستم عامل آندروید۴٫۰، پردازنده قدرتمند دوهسته ای ۱٫۵ گیگا هرتزی، مجهز به صفحه نمایش لمسی ۴٫۳ اینچی Super AMOLED ، Corning Gorilla Glass ، در اختیار ایرانیان قرار خواهد گرفت.

در ادامه این مراسم رضا آقایی مدیر فروش هوآوی اعلام کرد: امروز برند جدیدی را به بازار ایران عرضه می کنیم که این برند در سایر بازارهای جهانی شناخته شده و خوشنام است. وی افزود: هوآوی با ۱۴۰ هزار نفر پرسنل و حدود ۳۲ میلیارد دلار گردش مالی دومین شرکت بزرگ جهان به شمار می رود.

بگفته وی تا کنون این شرکت حدود ۱۵۰ میلیون گوشی موبایل تولید و به بازار عرضه کرده است. ازاین تعداد ۲۵ درصد وارد بازار چین و ۷۵ درصد مابقی نیز به سار نقاط جهان صادر شده است.

وی تاکید کرد: تا تیر ماه امسال ۶ درصد بازار گوشی های موبایل جهان در اختیار هوآوی قرار داشت که این رقم به سرعت رو به افزایش است.

مدیر فروش هوآوی در ادامه اعلام کرد: استاندارد واردات گوشی موبایل به ایران از امریکا ، اروپا و امریکای شمالی بالاتر است. وی قیمت محصولات هوآوی برای بازار ایران را بین ۶۰۰ هزار تا ۱۰ میلیون ریال اعلام کرد.

وی در پایان تصریح کرد: در صورت موافقت طرفین طی سالهای آینده دانش فنی ساخت گوشی های این شرکت به ایران منتقل خواهد شد.

شایان ذکر است در این مراسم  چند تن ازمدیران و کارشناسان شرکت هوآوی چین نیز حضور داشتند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.