رویانیان: سرمربی امروز معرفی می‌شود

۲۸اردیبهشت،

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان جلسه‌ای که امروز صبح با برخی از پیشکسوتان این باشگاه برگزار کرد، در جمع خبرنگاران گفت: جلسه‌ی خوبی بود. تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس که همه‌ی آنها چهره نیستند را دیدیم و با آنها صحبت کردیم. می‌خواستم دیدگاه آنها را جویا شوم و در این جلسه روی اشخاص تاکید نکردیم بلکه روی پارامترها و شاخصه‌های سرمربی بعدی پرسپولیس با هم صحبت کردیم.

به گزارش ایسنا ، وی ادامه داد: گزینه‌های ما ابراهیم‌زاده، درخشان و مایلی‌کهن می باشند و امروز یکی از این سه نفر سرمربی پرسپولیس می‌شود. جلسه‌ی نهایی را هم امروز بعدازظهر برگزار می‌کنیم.

رویانیان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود مایلی‌کهن از سوی وزارت ورزش برای سرمربی‌گری پرسپولیس در نظر گرفته شده است گفت: وزارت ورزش مایلی‌کهن را به ما توصیه کرده، نه تکلیف. توصیه هم اشکالی ندارد. در کل دوستانی که در جلسه‌ی امروز حضور داشتند سه ویژگی را برای سرمربی بعدی پرسپولیس ضروری دانستند؛ یکی این‌که در فوتبال مدیریت داشته باشد، دوم این‌که نه تنها برای پرسپولیس حاشیه درست نکند بلکه حاشیه‌های تیم را جمع کند و سوم هم این موضوع که از نظر فنی قوی باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان این‌که هنوز سرمربی تیم‌های دیگر مشخص نشده، گفت: من از شما یک سوال دارم. مگر سرمربی نفت تهران و تراکتورسازی مشخص شده است؟ الان خود استقلال هم هنوز بلاتکلیف است. ما در پرسپولیس شرایط خاص خودمان را داریم و نحوه‌ی تعامل با پیشکسوتان مهم است. بگذارید برای شما یک مثال بزنم. زمانی که همه‌ی پارک‌های تهران دیوار داشت گفتند دیوارها را بردارید، جواب دادند اگر برداریم گل‌ها را می‌کنند، دوباره آنها گفتند بگذارید آن‌قدر گل بکنند که اشباع شوند. ما هم در پرسپولیس وضعیت مشابهی داشتیم. برای حضور پیشکسوتان در باشگاه هزینه دادیم.

رویانیان با بیان این‌که الان دیگر زمان مذاکره با برانکو نیست، دربارهٔ‌ی سبب منتفی شدن حضور دایی در پرسپولیس اظهار کرد: ما رضایتش را از مدیران باشگاه راه آهن گرفتیم و تا آخرین لحظه به توافق رسیده بودیم که دایی گفت به خاطر امیدی که به راه آهن داده‌ام و بازیکنان این تیم نمی‌توانم به پرسپولیس بیایم و وجدانم قبول نمی‌کند. ما هم توافق کردیم که نیاید. علی دایی مردانگی کرد. من به او پیشنهاد دادم که ۳۰۰ میلیون طلبش را هم به او می‌دهم و داشتیم روی این موضوع توافق می‌کردیم که دایی گفت این طلب باشد برای بعد و چک نقدی که برای او آماده کرده بودم را قبول نکرد و این برایم خیلی درس بود.

وی دربارهٔ‌ی نحوه تعیین دستیاران سرمربی پرسپولیس گفت: قبول نمی‌کنیم که دستیاران سرمربی را کمیته فنی تعیین کند. سرمربی باید خودش بیاید و دستیارانش را انتخاب کند.

رویانیان در پایان دربارهٔ‌ی عملکرد پرسپولیس با توجه به سیاست‌های اقتصادی کشور تاکید کرد: نگاه ما مبتنی بر اقتصاد مقاومتی است. وقتی روی تیم‌های پایه کار می‌کنیم و به دنبال خصوصی‌سازی هستیم نشان می‌دهد که به دنبال کمتر کردن هزینه‌ها هستیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.