رویانیان: فرمول ما مشکلات را برطرف می کند

۲۸ آبان ،

 محمد رویانیان در گفتگویی اظهار داشت: یکی از کارهایی که از اول در باشگاه پرسپولیس پیگیری کردم، بحث خصوصی سازی  بود و طی جلساتی که با وزیر اقتصادی، وزیر ورزش و رییس سازمان خصوصی سازی داشتیم، فرمولی را ارائه کردیم تا باشگاه را بتوانیم به سادگی خصوصی کنیم.

به گزارش تفسیریممتازنیوز، وی تصریح کرد: کلیه مدارک،‌ مستندات و ملزومات خصوصی شدن پرسپولیس مهیا است البته استقلال هم وارد ماجرا شده است و دولت می تواند همین امسال بخشی از پرسپولیس را خصوصی کند.

مدیرعامل سرخپوشان تاکید کرد: ۳۰ تا ۴۹ درصد سهام پرسپولیس آماده واگذاری است و مابقی آن نیز در سال ۹۲ می تواند واگذار شود.

رویانیان در خصوص حساسیت های بالایی که در باشگاه های استقلال و پرسپولیس وجود دارد تصریح کرد: اعتقاد من این است که حساسیتی در بحث خصوصی سازی این ۲ باشگاه اصلا مطرح نیست چرا که با فرمولی که پیشنهاد داده ایم اگر ۷۰ یا حتی ۹۰ درصد پرسپولیس نیز واگذار شود باز هم بی مورد است.

وی در مورد اینکه خصوصی سازی می تواند امتیازات زیادی را به پرسپولیس بر گرداند، خاطر نشان کرد:  بخشی از دلایلی که سبب شد خصوصی سازی در ۲ باشگاه بزرگ پایتخت طولانی شود، بحث تعلق گرفتن امتیازاتی چون حق پخش تلویزیونی و بلیت فروشی به باشگاه هاست که البته با خصوصی سازی این مشکلات به سرعت حل می شود.

رویانیان ادامه داد: با توجه به اینکه پرسپولیس در قبل خصوصی بوده است و زمینه خصوصی شدن دارد بدون دغدغه می تواند در جریان خصوصی شدن قرار بگیرد.

طرح پیشنهادی که ما به وزارت و مسئولان مربوط داده ایم بسیار مورد حمایت قرار گرفته است،  می تواند با همت سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش محقق شود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص واگذاری سهام ۲ باشگاه  پایتخت در بورس بیان داشت: فروش سهام در بورس، روشی است که در قبل قرار بود انجام شود و هم اکنون دیگر این روش مناسب نیست و ما باید سهام پرسپولیس و استقلال را حداقل در فرا بورس و به شکل خریداری به دست خریداران برسانیم.

وی در پایان تاکید کرد: اگر فرمول و پیشنهادی که ما برای خصوصی سای در نظر گرفته ایم اجرا شود، علاوه بر اینکه پرسپولیس از زیاندهی به سودهی تبدیل می شود هیچ دغدغه ای برای مسئولین نظام و اهالی ورزش باقی نخواهد ماند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.