رویای گنجشک‌ها با دزدوپلیس در قاب تلویزیون

جام جم آنلاین: پخش سریال‌های «رویای گنجشک‌ها» و «دزد و پلیس» بزودی از شبکه‌های ۲ و ۳ آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سیما، سریال «رویای گنجشک‌ها» به کارگردانی راما قویدل و با نقش‌آفرینی علی نصیریان، آزیتا حاجیان، کورش تهامی، سام درخشانی، گلاره عباسی، ناصر ممدوح، ساقی زینتی و فرهاد بشارتی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

این سریال به تهیه‌کنندگی رضا جودی و براساس فیلمنامه‌ای از فرهاد پورسعیدی در ۲۶ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای ساخته شده است.

«رویای گنجشک‌ها» درباره خانه‌ای کوچک و استیجاری است که در یکی از شهرهای شمالی محل زندگی هفت کودک بی‌سرپرست است تا این که زمستان سر می‌رسد و این ساختمان موروثی باید تخلیه شود…

این سریال در شمال کشور در لوکیشن‌های کیاشهر، لاهیجان و رشت تصویربرداری و تدوین و صداگذاری این مجموعه توسط مهدی جودی انجام شده است.

راما قویدل تاکنون سریال «گمشده» و چند اپیزود «شاید برای شما اتفاق بیفتد» را کارگردانی کرده و رضا جودی نیز تهیه‌کنندگی سریال‌هایی مانند فاکتور هشت، دوران سرکشی حیرانی را به‌عهده داشته است.

مجموعه «دزد و پلیس» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی نیز بزودی هر شب بجز پنجشنبه‌ها ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

در این سریال بازیگرانی چون هومن برق‌نورد، شقایق دهقان، عزت‌الله مهرآوران، حمید لولایی، رضا کریمی، مرجانه گلچین و کمند امیر سلیمانی حضور دارند.

فیلمنامه «دزد و پلیس» توسط مهراب قاسم‌خانی نوشته شده و داستان این مجموعه طنز درباره یک عملیات بزرگ قاچاق است که پلیس سر می‌رسد و با گروه قاچاقچیان درگیر می‌شود. تعدادی از قاچاقچیان موفق به فرار می‌شوند ولی یکی از شرورترین آنها با بازی بهنام تشکر بر اثر تصادف از ارتفاعی به پایین می‌افتد و بیهوش می‌شود و حافظه‌اش را از دست می‌دهد و…

برخی از عوامل سازنده این سریال عبارتند از: مدیرتصویربرداری: امیر معقولی، طراح گریم: همایون نوذر، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، تدوینگران: خشایار موحدیان و سودابه سعیدنیا، آهنگساز: علی طالقانی، مدیرتولید: رضا کریمی، صدابردار: علیرضا نوروزیان، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: اشکان چگینی، دستیار یک کارگردان: مصطفی تنابنده و…

سعید آقاخانی مجموعه‌های «زن بابا»، «نقطه سرخط» و «خوش‌نشین‌ها» را کارگردانی کرده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.