رویانیان: بازی نمایشی و پنج دقیقه‌ای در شان مهدوی‌کیا نبود

۱۴اردیبهشت،

محمد رویانیان می‌گوید بازی نمایشی و پنج دقیقه‌ای در شان مهدوی‌کیا نبود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دربارهٔ منتفی شدن خداحافظی مهدوی‌کیا در بازی فردا اظهار کرد: بازی ۵ دقیقه‌ای و نمایشی در شان بازیکن بزرگی مثل مهدوی‌کیا که افتخارات بسیاری برای پرسپولیس و تیم ملی به دست آورده نبود. او باید در یک بازی رسمی خداحافظی کند. من این موضوع را با گل‌محمدی و مهدوی‌کیا در میان گذاشتم. سرمربی تیم استقبال کرد و مهدوی کیا هم مشکلی با این موضوع نداشت.

وی ادامه داد: البته مهدوی کیا در لیست ۱۸ نفره قرار دارد و شایسته آن بوده که در یک بازی رسمی خداحافظی کند نه با ۵ دقیقه بازی نمایشی. پرسپولیس فردا نگینی خواهد بود که مهدوی‌کیا هم در کنار آن می‌درخشد. هوداران کمک می‌کنند که پرسپولیس با یک بازی جوانمردانه و شجاعانه سپاهان را ببرد و دور از هر گونه حاشیه‌ای قهرمانی را به دست بیاورد.

رویانیان دربارهٔ بازی خداحافظی مهدوی کیا مقابل هامبورگ هم گفت: قراردادی در این زمینه با صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان به امضا رسیده و دربارهٔ هزینه‌ها توافقات کامل انجام شده است. برای توافق نهایی هم باشگاه با جدیت مذاکرات با هامبورگ را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، محمد رویانیان در رابطه با بازی افزود: امیدوارم یک بازی جوانمردانه را شاهد باشیم و در پایان، هواداران پرسپولیس قهرمانی تیم محبوبشان را جشن بگیرند. تیم پرسپولیس با درایت کادر فنی، همت بازیکنان و حمایت همه جانبه هواداران برای برتری مقابل تیم خوب سپاهان تلاش خواهد کرد.

وی افزود: از هواداران می‌خواهیم همانطور که با حمایت خود تاثیر بسیار بسیاری در راهیابی به فینال جام حذفی داشتند، فردا نیز با حمایت همه جانبه از تیم پرسپولیس، نقش آفرین شده و از تیم محبوبشان تا پایان بازی و به صدا در آمدن سوت پایان حمایت کنند. حمایت هواداران تا ثانیه‌های پایانی و تشویق همه جانبه می‌تواند تاثیر ویژه‌ای در به حرکت در آمدن تیم داشته باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.