رویانیان: فدراسیون در مورد حکم دهنوی شیطنت کرده / اگر آرامش‌مان را نگیرند قهرمان می‌شویم

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – پایگاه اینترنتی باشگاه پرسپولیس نوشت:

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت در محرومیت قاسم دهنوی شیطنتی در فدراسیون فوتبال صورت گرفته و ما در صورتی که این مشکل به طور کامل مرتفع شده باشد ادعای خسارت خواهیم کرد.
محمد رویانیان درپی اعلام مجدد محرومیت قاسم دهنوی و عدم حضور این بازیکن در میدان پس از برتری سرخپوشان مقابل ملوان بندر انزلی گفت: برای رفع محرومیت دهنوی از مسئولان باشگاه و تیم خواسته بودم پیگیری های لازم را انجام دهند. به ما گزارش شده بود که از محل درآمدهای باشگاه پرسپولیس در سازمان لیگ مبالغی به حساب باشگاه سپاهان واریز شده و مشکل برطرف شده است. اما امروز دوباره محرومیت دهنوی از حضور در میادین اعلام شد و این بازیکن که چیزی نمانده بود وارد زمین شود به منظور جلوگیری از عواقب احتمالی به میدان نرفت. ما باز هم پس از پایان بازی پیگیری های خود را انجام دادیم. بر اساس گزارشی که آقای منتقمی قائم مقام محترم باشگاه به بنده ارائه کردند شیطنتی در فدراسیون فوتبال صورت گرفته و ما سرنخ هایی از این شیطنت پیدا کرده ایم. باید بگویم در تاریخ سوم آذر و یک ماه پیش مبلغ ۵۳ میلیون تومان از محل در آمدهای پرسپولیس در سازمان لیگ کسر و به حساب سپاهان واریز شده است. مدارک کتبی و استعلام مستند این پرداختی وجود دارد و ظاهراً دهنوی بیخود و بی جهت در این دو هفته از همراهی تیم پرسپولیس محروم بوده.
ما پیگیری های خود انجام داده ایم و بدهی به سپاهان پرداخت شده است و بنده شخصاً این موضوع را با رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس سازمان لیگ و دبیرکل فدراسیون پیگیری خواهم کرد. اگر بدهی دیگری وجود نداشته پس چرا در حالی که از محل درآمدهای ما مبلغ ۵۳ میلیون تومان به حساب سپاهان واریز شده نمی گذارند دهنوی برای پرسپولیس بازی کند. بنده برای دفاع از حق تیم این موضوع را شخصا پیگیری خواهم کرد و اگر حقانیت ما ثابت شود فدراسیون فونبال و سازمان لیگ باید خسارت عدم همراهی دهنوی از سه آذر تا کنون را به ما پرداخت نمایند.
بنده پیگیری خواهم کرد تا ببینم جریان از چه قرار است ولی شواهد نشان دهنده یک شیطنت است که در فدراسیون صورت گرفته و این موضوع را مقامات ارشد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در میان خواهم گذشت تا اگر حقی از پرسپولیس تضییع شده مشخص شود.
رویانیان در پایان با اشاره به برتری پرسپولیس مقابل ملوان بندز انزلی گفت: بر حسب وظیفه به سرمربی ، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم و کلیه اعضای تیم خسته نباشید می گویم. باید به آنان خداقوت گفت که توانستند در زمین تیم حریف به برتری دست یابند. اینکه پرسپولیس پس از چند سال موفق به شکست ملوان در انزلی شده نشان دهنده احیای تیم و بازگشت به روزهای اوج است. خدا را شکر می کنیم که پرسپولیس در این هفته ها علاوه بر برتری مقابل حریفان در داخل و خارج از خانه رکوردهایی را خلق کرده و طلسم های چندین ساله را می شکند. پرسپولیس به روزهای اوج بازگشته و شانس بسیاری برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی دارد البته اگر دوستان بگذارند و آرامش را از این تیم نگیرند.

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.