رویانیان: کریمی برمی گردد

محمد رویانیان گفت: امیدوارم مشکلات شخصی شما با مانوئل ژوزه تاثیرات منفی بر باشگاه پرسپولیس نگذارد اما متاسفانه ما غیر از این موضوع را می بینیم

مهر – مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه مشکلات شخصی کی‌روش با مانوئل نباید تاثیر منفی بر پرسپولیس بگذارد،گفت: آقای کی‌روش اجازه ندهید بازیکنان پرسپولیس وقتی از اردوهای تیم ملی بر می‌گردند هم از نظر جسمی و روحی مصدوم و مسموم شوند.
  
 محمد رویانیان که به نظر می رسد هنوز از اتفاقات تیم ملی و حضور بازیکنان پرسپولیس در این تیم گلایه دارد گفت: می خواهم به سرمربی تیم ملی بگویم که آقای  کی روش من از روزی که به پرسپولیس آمده ام از شما و تصمیماتی که  گرفته اید حمایت کردم و خود شما هم به خوبی می دانید که با دعوت چندین بازیکن پرسپولیس به اردوهای تیم ملی طی ادوار مختلف تعامل کامل را با شما داشته و متعاقب آن مشکلات پیش آمده برای باشگاه پرسپولیس را تحمل کردیم.

وی در همین خصوص افزود: شما نیز طی این مدت چیزی جز حمایت و تعامل از باشگاه پرسپولیس ندیدید و این حمایت همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خطاب به سرمربی تیم ملی تاکید کرد: اما آقای کی روش اجازه ندهید که بازیکنان پرسپولیس وقتی از اردوهای تیم ملی بر می گردند هم از نظر جسمی مصدوم و نیز از نظر روحی مسموم شوند و این امکان را بدهید بازیکنان ما با سلامت کامل به پرسپولیس برگردنند.

وی که قصد دفاع از تیمش را دارد افزود: امیدوارم مشکلات شخصی شما با مانوئل ژوزه تاثیرات منفی بر باشگاه پرسپولیس نگذارد اما متاسفانه ما غیر از این موضوع را می بینیم و شاهد مصدومیت جسمی و روحی بازیکنان خود پس از بازگشت از اردوهای تیم ملی هستیم.

رویانیان خاطرنشان کرد: با توجه به اعتقادی که به عنوان یک مربی حرفه ای به شما دارم از شما می خواهم که در این خصوص به باشگاه پرسپولیس کمک کنید تا شاهد چنین اتفاقات و حوادثی برای بازیکنان تیم نباشیم. باز هم یک بار دیگر حمایت قاطع خود و باشگاه بزرگ پرسپولیس ازتیم ملی و شما اعلام می کنیم.

وی درخصوص احتمال بازگشت علی کریمی به تمرینات تیم پرسپولیس گفت: من با کریمی و مانوئل صحبت خواهم کرد و مشکلات بوجود آمده را بررسی خواهم کرد و بهترین تصمیمی که به نفع تیم باشد را خواهم گرفت و اگر به جمع بندی مثبتی برسم احتمال بازگشت علی کریمی به تیم وجود دارد.

محمد رویانیان در مورد آخرین نتایج بررسی مسمومیت بازیکنان پرسپولیس در دیدار با سپاهان گفت: اتفاقی بود که هیچ توجیهی نمی توان برای آن داشت جزء اینکه بگوییم یک اتفاق ماورا الطبیعه بوده به طوریکه آزمایشگاه ها نیز نمی توانند دلیل این اتفاق ماورا الطبیعه را توجیه کنند.

برای خواندن سایر خبرهای ورزشی کلیک کنید


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.