رویا تیموریان: داوری‌ها بدون حب و بغض باشد، آینده جشنواره جام‌جم روشن است

رویا تیموریان معتقد است که اگر داوری جشنواره جام جم بدون حب و بغض باشد، آینده جشنواره روشن است.

رویا تیموریان که داوری بخش فیلم های تلویزیونی دومین جشنواره تلویزیونی جام جم را عهده‌دار است، دربارهٔ تاثیر ساختار هیات‌های داوری در جشنواره‌ها افزود: در هر جشنواره ای اگر اشخاص درست چیده شوند و داوری‌ها بدون هرگونه حب و بغض انجام شود، می‌توان آینده روشنی را برای جشنواره متصور شد؛ زیرا در این صورت برای انتخاب آثار برتر تنها ملاک‌های اصولی در نظر گرفته می شوند.

او معتقد است: جشنواره تلویزیونی جام جم افق روشن تولیدات کیفی در بخش تله‌فیلم‌ها را نوید می‌دهد.

به گزارش هنرآنلاین، رویا تیموریان، داور بخش فیلم‌های تلویزیونی دومین جشنواره تلویزیونی جام جم، ارتقای کیفی آثار تله‌فیلم‌های تولید شده در مرکز سیمافیلم و شبکه‌های سیما را مهم‌ترین دستاورد این جشنواره فراگیر تلویزیونی دانست.

رویا تیموریان با تاکید بر اینکه این جشنواره کارکردهای مفیدی دارد و عمده‌ترین دستاورد آن بحث رقابت است که برگزاری این جشنواره‌ها در پی دارد، اظهار کرد: علاوه بر این در جریان برگزاری چنین جشنواره‌هایی، استعدادهای مختلف در زمینه‌های گوناگون فیلمسازی کشف می‌شود که از جمله نتایج مثبت و ارزشمند چنین اتفاقهایی محسوب می شوند.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران گفت: به اعتقاد من اگر رقابت اشخاص به شکل صحیح اتفاق بیفتد و به درستی هدایت شود در آینده کیفیت کارها ارتقاء پیدا می کند.

وی تصریح کرد: من در جشنواره‌های مختلفی داوری کرده‌ام و در این زمینه تجربیات بسیاری دارم و برای این جشنواره نیز با درایتی که از مهدی فرجی

دبیر دومین جشنواره جام جم سراغ دارم مطمئن هستم که نتایج خوبی به دست می‌آید.

در بخش فیلم های تلویزیونی دومین جشنواره تلویزیونی جام جم که توسط معاونت سیمای رسانه ملی برگزار می گردد و دبیری آن در این بخش به عهده حسن اسلامی مهر مدیر مرکز سیما فیلم است، ۳۴ اثر به رقابت با هم می‌پردازند.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.