رییسی‌کیا: با پرسپولیس در آزادی بازی نمی‌کنیم

۱۶م اسفند ،

صادق رییسی کیا دربارهٔ مخالفت شورای تامین استان تهران با برگزاری دیدار راه‌آهن با پرسپولیس در ورزشگاه اکباتان گفت: هنوز هیچ ابلاغ رسمی به ما نرسیده است و ما هم از طریق رسانه‌ها از این ماجرا مطلع شده‌ایم. به هر حال ما از شورای تامین درخواستی داشتیم که این شورا با آن مخالفت کرد و ما هم به این تصمیم تمکین می‌کنیم، اما الزامی نداریم که در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس برویم.

به گزارش ایسنا ، وی در ادامه با مخالفت با نظر سازمان لیگ برتر فوتبال دربارهٔ برگزاری این بازی در ورزشگاه آزادی گفت: سازمان لیگ برگزار کننده مسابقات است، اما ما با تصمیمی که این سازمان گرفته مخالفیم. ما می‌خواستیم بازی را در اکباتان برگزار کنیم که با آن مخالفت شد و حالا الزامی نداریم که در آزادی بازی کنیم. سازمان لیگ اعلام کرده است که بازی در ورزشگاه آزادی است،‌ اما ما به این تصمیم تمکین نمی‌کنیم و از سازمان لیگ می‌خواهیم که پیشنهاد دیگری بدهد.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن همچنین گفت که اقدام باشگاهش برای برگزاری در ورزشگاه اکباتان و بررسی این درخواست در شورای تامین دو نتیجه‌ مثبت داشت: فایده اول این کار این بود که ورزشگاه تختی هم در جمع ورزشگاه‌های مورد قبول برای برگزاری بازی‌های لیگ برتر قرار گرفت بنابراین انحصار برگزاری بازی‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شکسته شد و حالا راه‌آهن، نفت و پیکان به جز ورزشگاه آزادی یک گزینه دیگر هم برای انتخاب دارند.

وی ادامه داد: امیدوارم هر چه زودتر اسکوربرد ورزشگاه تختی تعمیر شود، چون فکر می‌کنم تنها مشکل این ورزشگاه همین باشد. به این ترتیب ورزشگاه تختی در مدار ورزشگاه‌های مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رییسی کیا افزود: فایده دومی که حرکت ما در بر داشت، مختص باشگاه خودمان بود. شورای تامین موافقت کرده است که ورزشگاه سوری‌نت که متعلق به ماست مورد بررسی قرار گیرد تا در فصل آینده در صورت تایید بازی‌های ما در آنجا انجام شود. ما هم در اسرع وقت مراجع ذیربط را به این ورزشگاه می‌بریم تا امکانات آن را بررسی کنند. ما با این کار برای آینده سرمایه‌گذاری ‌کرده‌ایم.

وی دربارهٔ امکانات ورزشگاه سوری‌نت گفت: این ورزشگاه در منطقه ۱۹ تهران و در کنار میوه و تره‌بار قرار دارد. ظرفیت این ورزشگاه ۱۵ هزار نفر است و ما تلاش می‌کنیم که ظرف دو ماه آینده آن را تکمیل کنیم. در مجموع این ورزشگاه پیش از آغاز فصل سیزدهم لیگ برتر به بهره‌برداری می‌رسد و ما برای افتتاح آن یک مسابقه فوتبال با یک تیم معتبر داخلی یا خارجی برگزار می‌کنیم.

رییسی کیا در پایان گفت: ورزشگاه سوری‌نت از پایه بر اساس نقشه‌های مورد قبول AFC ساخته شده است و راه‌آهن در فصل آینده می‌تواند بازی‌هایش را در آن برگزار کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.