رییس کل دادگستری استان اعلام کرد: عدم تناسب فضای زندان هان استان سمنان با تعداد زندانیان

رییس کل دادگستری استان سمنان با اظهار نگرانی از تعداد زندانیان این استان، گفت: فضای اسکان و اقامت زندانیان استان سمنان با تعداد زندانیان متناسب نیست.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه سمنان، احمد سیاوش‌پور در بازدید از مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی سمنان که با حضور مسوولان ارشد قضایی استان انجام گرفت، با ابراز رضایت از اقدامات انجام گرفته در اداره کل زندانهای استان، فضای اسکان و اقامت زندانیان را با آمار موجودی متناسب ندانسته و همه مسئولین قضایی استان را به اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش ورودی زندانیان و استفاده از سایر ظرفیتهای قانونی فرا خواند.

رییس کل دادگستری استان سمنان، جمعیت کیفری موجود در زندان‌های استان سمنان را زیبنده مردم این استان ندانسته و استفاده از دستورالعمل‌های ابلاغی، تعلیق مجازات، اعطاء عفوهای عمومی و موردی، آزادی مشروط و مجازات‌های جایگزین را از جمله راه‌های مهار و کنترل جمعیت زندانیان دانست و خواستار توسعه زندانها و توجه بیشتر مسئولین جهت گسترش فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی شد.

هم‌چنین آذرمهری مدیر کل زندانهای استان سمنان با قدردانی از حضور مسئولان ارشد قضایی استان،گفت: مسئولان ارشد قضایی استان با سعه صدر این بازدید را انجام داده و از نزدیک در جریان فعالیتها و خدمات و نیز مشکلات موجود قرار گرفتند.

وی اظهار امیدواری کرد تا در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و برای کم کردن بار جمعیتی زندانیان مساعدت و همکاری لازم معمول شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.