رژیم صهیونیستی، پایگاههای آموزشی ترور در سراسر جهان ایجاد می کند

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ دوم پاسدار ‘رمضان شریف’، افزود: امروز پرونده رژیم صهیونیستی در مجامع بین‌المللی برای طراحی ترورهای مختلف و برپایی پایگاه‌های آموزشی تروریست‌ها، پرونده‌ای بسیار قطور است.

به گزارش ایرنا، وی خاطرنشان کرد: امروز به دلیل تحت سلطه بودن مجامع بین‌المللی از سوی استکبار جهانی، نمی‌توان این مجامع را مراجعی توانمند برای رسیدگی به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد.

سردار شریف با بیان اینکه اراده‌ای از سوی مجامع بین‌المللی برای محکومیت جنایات صهیونیسم مشاهده نمی‌شود، اظهارداشت: سالهاست که رژیم صهیونیستی از شیوه ترور برای از میان برداشتن افراد موثر ملت‌ها استفاده می‌کند و ترورهای این رژیم در لبنان، فلسطین و سایر کشورها برای آسیب زدن به مسلمانان، پرونده بسیار شفافی دارد.

*** دشمنی رژیم صهیونیستی هر روز واضح تر می شود

سردار شریف ضمن تأکید بر محرز بودن سنگ‌اندازی رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنی جدی این رژیم با ملت ایران، هر روز بیش از پیش آشکارتر می‌شود و وقایع مشهود در مستند ‘ کلوپ ترور’ که اخیرا از تلویزیون پخش شد، خط بطلانی بر ادعای دوستی صهیونیسم با ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: نیت شوم استکبار جهانی در شناسایی و مورد هدف قراردادن دانشمندان هسته‌ای ایران در این مستند برای همه به اثبات رسید.

*** سرنخ اصلی گروههای تروریستی منتهی به رژیم صهیونیستی است

سردار شریف، سرنخ اصلی گروهک‌های تروریستی مانند منافقین و جندالشیطان را منتهی به رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد: صهیونیسم جهانی برای رسیدن به اهداف پلید خود از هیچ جنایتی فروگذار نخواهد کرد.

سردار شریف در ادامه ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر خبرنگاران شهید عرصه خبر و رسانه،گفت: خبرنگاران ایرانی همواره با شجاعت قابل تحسین به انعکاس صحیح اخبار در تمام عرصه‌ها و موقعیت‌ها می‌پردازند و با مخابره پیام انقلاب اسلامی به جهان گامی موثر در راستای اعتلای میهن خود برمی‌دارند.

سیام**۱۴۷۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۷۹۲۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.