رژیم صهیونیستی ریشه بحران سوریه و تمام مشکلات منطقه است

۱۲ام بهمن ،

غضنفر رکن‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران با شیخ نعیم حسن شیخ عقل دروزی‌های لبنان ملاقات کرد و با تبریک ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) در خصوص تحولات منطقه و لبنان گفت‌وگو کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران شیخ نعیم حسن با اشاره به تحولات سوریه و تلاش‌های کشورمان برای حل بحران آن کشور اظهار کرد: ما به صورت کلی موافق هرگونه راه حل سیاسی بوده و خواستار آن هستیم کشور سوریه بار دیگر شاهد آرامش و ثبات باشد و با توافق سیاسی، مشکلات کنونی حل شود.
 
شیخ عقل موحدین دروز لبنان با تأکید بر نقش بارز کشورمان در منطقه گفت: جمهوری اسلامی ایران با توجه به جایگاه ممتاز خود در منطقه، نقش بارزی در حل بحران سوریه دارد و امیدواریم این‌گونه تلاش‌ها به نتیجه رسیده و درگیری‌ها در سوریه خاتمه یابد. در شرایط کنونی مهمترین مساله در سوریه، توقف درگیری هاست.
 
غضنفر رکن‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز ضمن تبیین تلاش‌های کشورمان برای حل بحران سوریه اظهار کرد: ریشه بحران سوریه و دیگر مشکلات منطقه رژیم غاصب صهیونیستی است و حمله اخیر این رژیم به مرکز علمی و مطالعاتی در سوریه نشان دهنده ماهیت پنهان بحران سوریه است.
 
سفیر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به رسالت بزرگ پیامبر گرامی اسلام، بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام میان ملت‌های مسلمان با یکدیگر و میان مسلمانان و مسیحیان در مواجهه با رژیم غاصب صهیونیستی تأکید ورزید و اظهار کرد: آن‌چه که در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در بعد منطقه‌ای و خصوصا در لبنان اولویت دارد، حفظ و تقویت وحدت در مواجهه با رژیم غاصب صهیونیستی است.
 
انتهای پیام


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.