رگبار، رعد و برق و وزش باد در نیمه شمالی کشور

گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مذکور در روز سه شنبه حاکی است: طی سه روز آینده شرق کشور وزش باد و گرد و خاک خواهیم داشت.

از سوی دیگر نیمه شرقی دریای عمان نیز طی ۲۴ ساعت آینده مواج پیش بینی شده و از بعد از ظهر چهارشنبه ۱۴ تیر ماه وزش باد و مواج بودن دریا را برای سه روز آینده در خلیج فارس خواهیم داشت.

همچنین برای مناطق غرب و جنوب غرب و با شدت کمتری در شمال غرب نیز تا سه روز آینده وزش باد و گرد و خاک پیش بینی شده که این شرایط موجب کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

بر اساس این گزارش، هوای تهران روز سه شنبه کمی ابری در بعد از ظهر افزایش ابر در ارتفاعات بارش پراکنده و وزش باد، بیشینه دما در پایتخت روز سه شنبه ۳۷ درجه بالای صفر و کمینه ۲۵ درجه بالای صفر مورد انتظار است.

آسمان تهران روز چهارشنبه صاف در بعد از ظهر افزایش ابر را خواهد داشت و در پاره ای از نقاط با وزش باد همراه خواهد بود، در این روز بیشینه و کمینه هوا به ترتیب ۳۹ و ۲۶ درجه بالای صفر پیش بینی شده است.

بر اساس این گزارش روز پنجشنبه هوای تهران صاف در بعد از ظهر افزایش ابر در پاره ای از نقاط وزش باد را شاهد خواهد بود و بیشینه و کمینه دمای هوا در این روز به ترتیب ۳۹ و ۲۶ درجه مورد انتظار است.

اقتصام ** ۱۵۵۹/۱۵۹۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۲۶۵۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.