رگولاتوری: زیرساخت مشترکان تلکس را به مهاجرت تشویق کند

۲۶ام بهمن ،

 

یک مقام مسؤول رگولاتوری گفت: سرویس تلکسی که از سوی شرکت زیرساخت ارائه می‌شود، هم‌اکنون منسوخ شده و از این رو زیرساخت موظف شد با تشویق مشترکان فعلی به استفاده از فناوری‌ تازه، سرویس تلکس را جمع‌آوری کند.
 
جهانگیر اسدی در گفت‌‌وگو با FarsNews از تصویب تعرفه خدمات تلکس خبر داد و گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت تعیین تعرفه خدمات تلکس که توسط این شرکت ارائه می‌شود را برای تصویب به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات آورده بود و کمیسیون در جلسه شماره ۱۵۴ مورخ ۱۰ دی‌ماه پیشنهاد «تعرفه ارائه خدمات تلکس توسط شرکت ارتباطات زیرساخت» را به تصویب رساند.
 
وی اظهار داشت: این موضوع در حالی در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات بررسی شد که هم‌اکنون با ظهور و وجود فناوری‌های جایگزین، فناوری تلکس منسوخ شده و تعداد مشترکین فعال تلکس اندک است.
 
مدیر کل روابط عمومی رگولاتوری گفت: از این رو کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات پس از بررسی موضوع مصوب کرد که شرکت ارتباطات زیرساخت طی برگزاری جلسه‌ای با مشترکین خدمات تلکس و انجام راهنمایی برای استفاده از فناوری‌های جایگزین و توجیه مشترکین فعلی اقدام به جمع‌آوری آن کنند.
 
مدیر کل دبیرخانه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ادامه داد: در این جلسه همچنین مصوب شد که شرکت ارتباطات زیرساخت می‌تواند در صورت درخواست متقاضیان به ادامه دریافت خدمات تلکس، نسبت به دریافت هزینه‌های مربوط به روز رأساً اقدام کند.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.