رگولاتور: تاکنون میانگین تعرفه مکالمه از سیم کارت های همراه اول، ایرانسل و رایتل به ترتیب ۵۳۷، ۴۴۹ و ۵۵۵ ریال به ازای هر دقیقه بوده است

۰۹اردیبهشت،

 

معاون وزیر ارتباطات گفت: تاکنون برای همراه اول میانگین هر دقیقه مکالمه با احتساب جابجایی ۵۳۷ ریال، در داخل شبکه ایرانسل ۴۹۹ و هر دقیقه مکالمه داخل شبکه رایتل ۵۵۵ ریال بوده است.
 
محمد علی فرقانی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: مصوبه نرخ پایه مکالمات موبایل هفته آینده ابلاغ می‌شود.
 
وی گفت: تعرفه ۵۱۵ ریال به عنوان تعرفه پایه مکالمات تلفن‌ همراه، با توجه به قیمت بازار و تعرفه اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل تعیین شده است.
 
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پیش از این برای همراه اول میانگین هر دقیقه مکالمه با احتساب جابجایی ۵۳۷ ریال، هر دقیقه مکالمه داخل شبکه ایرانسل ۴۹۹ ریال و هر دقیقه مکالمه داخل شبکه رایتل ۵۵۵ ریال بوده است.
 
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: بنابراین قیمت پیشنهادی ۵۱۵ ریال برای تعرفه پایه کمتر از میانگین تعیین شده است.
 
به گزارش فارس، فرقانی پیش از این گفته بود:  رفتار اپراتورها در بازار رقابتی نشان می‌دهد که اپراتورها برای رقابت و جذب بیشتر مشترکین، تعرفه‌های خود را کمتر از تعرفه پایه تعیین خواهند کرد و  از ظرفیت ۲۰ درصد اضافه بر تعرفه پایه که در پروانه ها پیش‌بینی شده استفاده نخواهند کرد.
 
بر همین اساس برای اکثر مشترکین که در قبض‌های خود ترکیبی از مکالمات شهری و بین‌شهری و جابجایی دارند، هزینه ماهیانه کاهش می‌یابد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.