ریاضی مغز را iبه درد می‌آورد!

این مطلب امروز ۴ شنبه ۱۷ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

 باشگاه خبرنگاران: به دنبال حل نمودن مسأله های ریاضی فشاری iبه مغز می‌آید که شبیه وقتی است که ما در جسم خود احساس دردی می‌کنیم.

به گزارش خبری سانیس نیوز، دانشمندان از دانشگاه شیکاگو با استفاده از اسکن های مغزی دریافتند که موقع حل نمودن مسائل بسیار سخت ریاضی در منطقه ای از مغز دردی iبه وجود می‌آید که مغز آن را تحمل می‌کند.

دانشمندان با کمال تعجب دریافتند فقط قسمتی از مغز که “‌مغز فعال”‌ نام دارد تنها با روبه رو شدن با مسئله های ریاضی iبه کار می‌افتد و دانشمندان دریافتند ریاضی و مسئله های ریاضی دردناک نمی باشد بلکه پیش بینی ریاضی دردناک است و منجر iبه اقدامات شیمیایی پیچیده ای در مغز می‌شود.

بررسی ها نشان می‌دهد؛ ما در ساعت های اولیه کار بار ریاضی متوجه درد در مغز نمی‌‌شویم ولی بعد از چند ساعت متوجه می‌شویم سرمان درد می‌کند و احتیاج iبه استراحت داریم.

ریاضی و مواجه شدن با ریاضی اضطراب در فرد را ناخود آگاه افزایش می‌دهد که خود مغز آن را iبه جسم ما ارسال می‌کند نمی‌‌شوند.

نتایج نشان می‌دهند؛ دانش آموزان برای حل تکلیف ریاضی خود در مرحله ی اول باید اضطراب را از خود دور نمایند و علاقه ی خود را iبه آن درس نشان دهند و با کتاب ریاضی های خود و دوستانه گفتگو نمایند و معتقدند برای شرکت در آزمون های ریاضی افراد باید اظطراب ها و ترس های خود را از پیش در کاغذ نوشته و آن ها را با گفتگو با خود از بین ببرند و با دنبال نمودن این راهکارها می‌توانند عملکرد iبهتری داشته باشند.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.