ریزش ساختمان، جان دو کارگر جوان را گرفت

65-63.jpg

گودبرداری غیر اصولی در یک عملیات ساختمان سازی، سبب مرگ دوکارگر جوان شد.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود مقدم افسر آماده منطقه ۳ عملیات، دراین‌باره گفت: در پی اعلام خبر یک مورد ریزش ساختمان نیمه ساخت در روز پنج‌شنبه ، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران آتش نشانان ایستگاه ۲۹ وگروه نجات ۱۳ را به‌صورت همزمان راهی محل حادثه در خیابان شریعتی خیابان آذر شهر کرد.

وی با تشریح فعالیت آتش نشانان در این عملیات گفت: دوکارگر جوان بنام‌های مجید وحمید یزدانی ۱۸و۲۲ ساله که در انتهای قسمت شمالی زمین گودبرداری شده به مساحت ۳۰۰ متر در حال کاربودند، به دلیل حفاظت غیرایمنی از دیواره‌های محل گودبرداری شده دچار حادثه شدند و دیواره شمالی این محل در هنگام فعالیت این دو کارگر دچار ریزش شد و آنها زیر خروارها خاک گرفتار شدند.

مقدم اضافه‌کرد: آتش نشانان که در فاصله زمانی کمتر از دو دقیقه به محل حادثه رسیده بودند، به همراه گروه نجات با ایمن سازی محل حادثه اقدام به آواربرداری کرده وهردو کارگر گرفتار را از زیر آوار بیرون آوردند.

وی اضافه‌کرد: متاسفانه با تایید عوامل اورژانس حاضر در محل مرگ هردو کارگر جوان اعلام و آتش نشانان با دادن تذکرات ایمنی به مالک محل به ماموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.