ریزش ساختمان و مرگ زن باردار

۳۰م دیماه ،

به گزارش نوساز، سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع یک مورد اتفاق ریزش ساختمان در ساعت ۱۲:۲۱ ظهر امروز ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۷۴ و ۲۸ را به همراه گروه نجات ۳ به محل اتفاق واقع در شهران خیابان کوهسار اعزام کرد.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که یک ساختمان سه طبقه در ضلع‌غربی یک زمین در حال گودبرداری قرار داشته که به طور ناگهانی ریزش کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه اطلاعات اولیه حاکی از محبوس‌شدن ساکنان ساختمان سه طبقه و تعدادی از کارگران زمین در حال گودبرداری بود، به ایسنا گفت: آتش‌نشانان در لحظات اولیه یکی از کارگران را که به طور کامل در زیرآوار محبوس شده بود را خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی با بیان اینکه یکی از ساکنان ساختمان نیز در زیرآوار محبوس شده بود، تصریح‌کرد: آتش‌نشانان پس از خارج‌کردن این زن جوان، از طبقه همکف ساختمان وی را به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند که آنان پس از بررسی علایم حیاتی، مرگ وی را تایید کردند.

وی با بیان اینکه در خصوص اصولی یا غیراصولی بودن گودبرداری در زمین مجاور این ساختمان، باید منتظر نظر کارشناسان بود، تصریح‌کرد: در حال حاضر عملیات آتش‌نشانان در محل ادامه دارد.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، پیش از این نیز عوامل شهرداری دو بار در خصوص وضعیت ایمنی در محل گودبرداری شده به مالکان آن اخطار داده‌ بودند.

ملکی مساحت زمین گودبرداری شده را در حدود ۲۰۰ مترمربع اعلام کرد.

همچنین حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران نیز دربارهٔ این اتفاق به ایسنا گفت: در پی ریزش‌آوار، یک زن باردار کشته شد و یک تن نیز مصدوم شد که امدادگران اورژانس وی را به بیمارستان حضرت رسول (ص) انتقال دادند.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.