رییس دانشگاه پیام نور کرمانشاه: بیش از یک‌هزار مدرس حق‌التدریسی داریم

رییس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه، گفت: در حال پذیرش ۵۰۰۰ دانشجوی جدیدالورود هستیم.

دکتر محسن فرشادفر در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار داشت: مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه در حال حاضر ۳۰ هزار دانشجو دارند که هر ساله حدود ۵۰۰۰ دانشجوی جدید نیز به تعداد آنها اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: همه ۱۴ شهرستان استان کرمانشاه دارای مرکز و یا واحد پیام‌نور می‌باشند.

فرشادفر با اشاره به تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه، گفت: در حال حاضر دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه ۱۲۰ عضو هیات علمی دارد که برای مهر ماه پیش رو نیز ۲۵ عضو هیات علمی جدید جذب خواهیم کرد.

رییس دانشگاه پیام نور کرمانشاه با بیان اینکه دارای بیش از یک هزار مدرس حق التدریسی هستیم، گفت: دانشگاه پیام نور در سطح استان کرمانشاه دارای ۴۱ هزار فضای آموزشی است.

فرشادفر اظهار داشت: در حال حاضر ۵۰ انجمن علمی دانشجویی در سطح مراکز و واحدهای پیام نور استان داریم که به فعالیت‌های علمی دانشجویی در رشته‌های مختلف مشغولند.

رییس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه در ادامه به تعداد رشته‌های این دانشگاه در سطح استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۳۲۲ رشته محل در استان داریم که برای سال تحصیلی پیش رو ۱۰ کد رشته محل جدید نیز به این رشته‌ها اضافه می‌شوند.

وی با بیان اینکه این دانشگاه تا کنون دو طرح پژوهشی را به پایان رسانده و ۳۰۱ مقاله علمی پژوهشی را نیز به چاپ رسانده است، تصریح کرد:‌ ثبت ۹ اختراع علمی نیز از دیگر دستاوردهای دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه است.

رییس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه، اظهار داشت: این دانشگاه تاکنون رقمی بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان را از طریق وام دانشجویی به بیش از ۷۰۰۰ دانشجوی خود پرداخت کرده است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.