رییس سازمان سنجش: مشکل دانشجویان معترض علامه بزودی حل می‌شود

۳۱فروردین۱۳،

forootan-11-64.jpg

رییس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اعتراض بعضی از پذیرفته‌شدگان آزمون دکتری ۹۱ دانشگاه علامه نسبت به تغییر دوره پذیرش از شبانه به نیمه‌حضوری، گفت: از نظر سازمان سنجش این دسته از پذیرفته‌شدگان دانشجوی نوبت دوم تلقی می‌شوند.

دکتر ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،با بیان اینکه این دسته از اشخاص در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری ۹۱ پذیرفته شدند، اظهارکرد: در زمان پذیرش بر اساس درخواست رسمی دانشگاه در دفترچه آزمون دکتری دوره شبانه یا نوبت دوم درج شده بود و محل تحصیل با توجه به امکانات دانشگاه علامه پردیس نیمه حضوری این دانشگاه ذکر شده بود.

وی با تاکید بر اینکه از نظر سازمان سنجش این دسته از پذیرفته‌شدگان دانشجوی نوبت دوم تلقی می‌شوند، اظهارکرد: با توجه به درخواست دانشگاه و تایید شورای گسترش بعد از اینکه دانشجویان در این زمینه درخواست کردند سازمان سنجش مکاتبات لازم را با دانشگاه انجام و سعی کرد این مشکل را حل کند.

وی ادامه داد: همچنین در حال حاضر با معاونت آموزشی وزارت علوم رایزنی خواهیم کرد که در مدرک فارغ‌التحصیلی‌ این دسته از دانشجویان عنوان نوبت دوم درج شود.

خدایی با بیان اینکه این دسته از دانشجویان نسبت به نحوه پرداخت شهریه و نحوه صدور مدرک اعتراض دارند، اظهارکرد: در حال مشورت با معاونت آموزشی وزارت علوم برای حل این مشکل در آینده‌ نزدیک هستیم.

وی در خصوص میزان شهریه دانشجویان دوره‌های نوبت دوم و نیمه حضوری گفت: در مبلغ کلی پرداخت شهریه تفاوتی وجود ندارد و فقط عمده تفاوت در نحوه پرداخت آن می‌باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.