رییس مجلس: به طور حتم این اتفاق در اثر سهل‌انگاری صورت پذیرفته است

۱۷اردیبهشت،

Mona Hoobehfekr (10 of 20)-4.jpg

علی لاریجانی خطاب به خانواده سانحه تصادف راهیان نور گفت: تحمل این‌گونه مصیبت‌ها بسیار سخت بوده و در پیشگاه خداوند با اجر بسیاری همراه است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، رییس مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه) در جمع خانواده‌های داغدار سانحه تصادف اتوبوس راهیان نور گفت: فقدان این دختران پاک و معصوم برای همه بالاخص خانواده‌هایشان بسیار سخت است و وقتی رهبر معظم انقلاب در پیام ارزشمند و تسلی‌بخش خود فرمودند که ان‌شاءالله با شهدا محشور شوند، تحمل این مصیبت را برای خانواده‌های داغدار، هموار ساخت.

وی خاطرنشان کرد: به طور حتم این اتفاق مقصرینی داشته و در اثر سهل‌انگاری صورت پذیرفته که پس از اعلام نتیجه گزارش کمیسیون امنیت ملی مجلس، موضوع، پیگیری و مسببین آن به قوه قضاییه معرفی خواهند شد.

لاریجانی در پایان اظهار کرد: با توجه به درخواست خانواده محترم عزیزان از دست رفته مبنی بر این‌که آنان شهیده محسوب شوند، این موضوع را از طریق بنیاد شهید پی‌گیری خواهند کرد.

گفتنی است چند ماه پیش، دانش‌آموزان دختر بروجنی که در مقطع دوم دبیرستان و اهل شهرستان بروجن بودند در مسیر بازگشت از سفر کاروان راهیان نور در سانحه تصادف جان باختند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.