رییس کل دادگستری یزد: تبعیدی‌ها از روحیات مردم ابرکوه درس می‌گیرند

archland.ir-abarqu-friday-mosque.jpg

رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به کم حاشیه‌بودن، تدین و اعتقادات و روحیه دین‌باوری مردم شهرستان ابرکوه گفت: مجرمان با تبعید به ابرکوه می‌توانند از این روحیات و اعتقادات مردم درس بگیرند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه یزد، غلامحسین حیدری در جلسه شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تصریح کرد: اگر مجرمی را به ابرکوه تبعید می‌کنند به این معنا نیست که ابرکوه نقطه محروم و دور افتاده‌ای است بلکه به خاطر کم حاشیه‌بودن، تدین و اعتقادات و روحیه دین‌باوری مردم این شهرستان است که مجرمان با تبعید به آنحا می‌توانند از این روحیات و اعتقادات مردم درس بگیرند.

وی افزود: من از آرام بودن شهرستان ابرکوه و کم حاشیه بودن آن بسیار خوشحالم و این آرامش حاصل تلاش، همدلی و تعامل مسئولان و مردم ابرکوه است.

حیدری در ادامه راجع به محرومیت بخش بهمن ابرکوه از داشتن شعبه دادگاه نیز اظهار کرد: این مورد هم به روحیات خوب مردم این منطقه باز می‌گردد زیرا مشکل چندانی در این بخش وجود ندارد که نیاز به تاسیس دادگاه باشد.

وی همچنین بر لزوم برخورد قاطع با مجرمان سابقه‌دار و حرفه‌ای مخصوصا افرادی که مرتکب سرقت می‌شوند و از این طریق امنیت مردم و جامعه را مختل می‌کنند، تاکید کرد و به قضات این شهرستان توصیه کرد که در این خصوص اقدامات جدی داشته باشند.

رییس کل دادگستری استان یزد در پایان تاکید کرد: هیچ کدام از امتیازاتی که برای سایر زندانیان در نظر گرفته می‌شود در خصوص مخلان نظم و انضباط و مرتکبان جرم سرقت و کلاهبرداری نباید اعمال شود.

در این نشست، امام جمعه، فرماندار و جمعی از اعضای شورای فرهنگ عمومی ابرکوه، پیشگیری از جرم، تشکیل کلاس‌های مشاوره‌ای، ارائه راهکارهای مناسب برای ترک اعتیاد، جلوگیری از پدیده زمین‌خواری و حذف ابرکوه از فهرست تبعیدگاه‌های مجرمان را از مسئولان دستگاه قضایی استان خواستار شدند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.