زاکانی با مسکن‌های ۲۵ متری مخالفت کرد

شهردار تهران در واکنش به ساخت مسکن ۲۵ متری در تهران گفت: ماهم شنیدیم و این یک ایده است که مطرح شده و به نظر چیز خوبی نیست.

زاکانی با مسکن‌های ۲۵ متری مخالفت کرد

به گزارش ممتاز نیوز، علیرضا زاکانی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران درباره شایعه ساخت مسکن ۲۵ متری در تهران گفت: ماهم شنیدیم و این ایده است که مطرح کردند و به نظر چیز خوبی نیست.

وی ادامه داد: آنچه ما دنبال می کنیم این است که از طریق صنعتی سازی و سرعت بخشیدن به ساخت و سازها به دنبال فراهم کردن خانه هایی هستیم که شایسته مردم تهران باشد.

شهردار تهران درباره گلایه برخی شهروندان از وضعیت پوشش بانوان در بوستان‌های شهرداری تهران، گفت: سه هزار ۳۶۸ بوستان زیر نظر شهرداری تهران است  که فقط سه بوستان برای بانوان محصور و مناسب‌سازی است و بقیه آنها اینگونه نیست.

زاکانی ادامه داد: انتظامات شهرداری  در بوستان‌ها مکلف هستند از فضای سبز بوستان محافظت کنند و نظم داخل بوستان را سر و سامان دهند. آنان در داخل بوستان ماموریت ندارند به پوشش بانوان بپردازند البته شهرداری تهران برای انتظامات چارچوب‌هایی را تعیین کرده است.

شهردار تهران در مورد راهبرد شهرداری تهران در نظارت بر پوشش بانوان در مترو، میادین میوه و تره‌بار و اتوبوس گفت: اقداماتی را در ۳۰۰ میدان میوه و تره‌بار، ۵۲ فروشگاه شهروند و ۱۵۰ ایستگاه مترو  در دست انجام داریم اما حتما کافی نیست ضمن این که نظارت بر پوشش بانوان امری بین بخشی است و نیازمند همراهی سایر دستگاه‌هاست.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.