زلزله در رژیم اسرائیل/ داستان هولوکاست در میان یهودیان هم خریدار ندارد

از نیمه دوم قرن ۱۹ میلادی و چند سال بعد از پایان جنگ جهانی دوم، واژه “هولوکاست” در فرهنگ سیاسی، مفهوم و معنای ویژه ای یافته و تقریباً به یک اسم خاص بدل شده است.

از آن هنگام به بعد، ماجرای کشتار ۶ میلیون یهودی در جریان جنگ جهانی دوم از سوی نازی ها که یک داستان ساختگی است را “هولوکاست” می ‌نامند.

در اوایل دهه ۸۰ قرن نوزدهم، تعدادی از اعضای آژانس بین المللی صهیونیستها، از جمله، “پی یر ویدال ناکه”، “سرژ ولز”، “فرانسوا براریدا” تحت سرپرستی “رنه ساموئل سپرات” خاخام معروف فرانسه، با استناد به داستان ساختگی کشتار ۶ میلیون یهودی در جنگ جهانی دوم و به عنوان پیشگیری از فراموش شدن مظلومیت این قوم! پیش نویس قانونی را تهیه کرده و در ژوئیه سال ۱۹۹۰ میلادی در فرانسه به تصویب رساندند که براساس آن “هرگونه تردید درباره «هولوکاست”، اعم از تردید درباره کشتار -مورد ادعای- یهودیان در جنگ جهانی دوم، وجود اتاق های گاز و حتی کمترین تردید در رقم ۶ میلیونی یهودیان کشته شده، جرم تلقی می شود! و هرکس در فرانسه از این قانون تخلف کرده و در سه موضوع یاد شده تردید کند به یک ماه تا یکسال زندان و پرداخت ۲هزار تا ۳۰۰هزار فرانک جریمه محکوم می شود.

در اول نوامبر سال ۲۰۰۵ مجمع عمومی سازمان ملل متحد با صدور قطعنامه ای که به پیشنهاد آمریکا، استرالیا، رژیم صهیونیستی، کانادا و  روسیه تصویب شد انکار هولوکاست را قابل پذیرش ندانست و بیست و هفتم ژانویه را برای یادبود قربانیان آن فاجعه روز جهانی یادمان هولوکاست نامگذاری کرد!

اما گویا این داستان ساختگی دیگر حتی در سرزمینهای اشغالی نیز طرفداری ندارد، زیرا گروهی از یهودیان بر روی موزه و بنای یادبودی که در بیت المقدس  برای  این منظور ساخته شده است شعارهایی ضد صهیونیستی نوشتند.

مضامین شعارهایی که بامداد دوشنبه بر دیوار بیرونی بنا موسوم به یاد واشم نقش بسته بود عبارت است از:

– ای هیتلر از تو به خاطر کوره ای که برای ما ترتیب دادی متشکریم(خدمت به اسرائیل)، اسرائیل آشویتس(اردوگاه کشتار نازی ها) روحانی طوائف یهودی الشرقیه است.

– ای یهود بیدار شوید که نظام شرور صهیونیستی، خطری برای ما محسوب می شود، اگر هیتلر نبود صهیونیستها هم نبودند، ای صهیونیستهای مستبد شما به  نام ملت یهود علیه هیتلر اعلام جنگ کردید.

– ای هیتلر از تو متشکریم، زیرا ما از صدقه سر تو به عضویت سازمان ملل درآمدیم، کوره ها با خواست رهبران صهیونیست شکل گرفت، اگر هیتلر نبود صهیونیستها چگونه به وجود می آمدند، صهیونیستها کوره را هدایت کردند.

آونر شالیو رئیس موسسه یادواشم در این باره گفت : ما از این اقدام بهت زده شدیم و این نگران کننده است و خط قرمزها را زیر پا گذاشته است.

غدعون ساعر از دیگر مقامات صهیونیست نیز که نمی توانست نگرانی خود را از این موضوع مخفی کند این عبارات را مشمئزکننده و دیوانه وار خواند.

میکی روزنفیلد سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی نیز با اشاره به تحقیق در این باره گفت : باید مشخص شود چه کسانی این شعارها را نوشته اند آیا کودک بوده اند یا خرابکاران.

این در حالی است که تلاشهای رژیم صهیونیستی برای کشاندن یهودیان به سرزمین های اشغالی نیز با شکست روبرو شده است و یهودیان به ویژه در کشورهای اروپایی دیگر تمایلی برای حضور در فلسطین اشغالی ندارند.

پس از انقلابهای عربی نیز رژیم صهیونیستی با از دست دادن همپیمانان خود همچون مبارک و بن علی، بیش از قبل دچار هراس شده است و به ساخت دیوار حائل در اطراف خود روی آورده است، اما مشکلات داخلی نیز این رژیم را رها نمی کند.

هزاران نفر از ساکنان اراضی اشغالی با برپایی تظاهراتی خشم خود را از سیاستهای سران تل آویو و بی عدالتی های اجتماعی اعلام کردند.

ساکنان سرزمینهای اشغالی که با وعده های پوچ سران رژیم صهیونیستی به فلسطین مهاجرت و سرزمین مادری ملت فلسطین را غصب و آنها را آواره کردند، اکنون از لحاظ اقتصادی خود را در وضعیت بسیار سختی می بینند و کابینه صهیونیستها نیز پاسخگوی مشکلات این مهاجران نیست.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.