«زمانه» از امشب در شبکه ۳

۲۶م آذر ،

جام جم آنلاین: سریال ۴۵ قسمتی «زمانه» به کارگردانی حسن فتحی از امشب ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود.

این سریال را اسماعیل عفیفه تهیه کرده و حمید گودرزی، حسین محجوب، مهرانه مهین‌ترابی، پریناز ایزدیار، هومن برق‌نورد، شهرام قائدی، رویا میرعلمی، حسین مهری، آیدا فقیه‌زاده، تبسم هاشمی، فریبا متخصص، معصومه آقاجانی، ویدا جوان، صبا آقاجانی، حشمت آرمیده و بهنام قربانی از بازیگران اصلی این سریال می باشند.

عفیفه تهیه‌کننده «زمانه» دربارهٔ داستان این سریال به «جام‌جم» گفت: «زمانه» داستانی است دربارهٔ قضاوت، تاوان و بخشش. داستان آدم‌هایی که دیگران را در معرض قضاوت قرار می‌دهند و باید تاوان سنگینی برایش بپردازند.

وی ادامه داد: داستان «زمانه» دربارهٔ پسر جوانی به نام بهزاد (حمید گودرزی) است که عموی متمولی به نام حسام (حسین محجوب) دارد. او قرار است با دختر عموی خود ازدواج کند تا این‌ که رازی برای او برملا می‌شود که زندگی او را دچار تغییراتی می‌کند و فاش شدن این راز اتفاقات زیادی را برای این خانواده رقم می‌زند. بهزاد از ازدواج با دخترعموی خود منصرف می‌شود و… .

وی افزود: ساسان توکلی‌فارسانی تیتراژ سریال «زمانه» را ساخته است. او پیش از این تیتراژ سریال‌های میوه ممنوعه، اشک‌ها و لبخندها، در مسیر زاینده‌رود و تله‌فیلم دنده معکوس را ساخته بود. فردین خلعتبری نیز آهنگسازی تیتراژ «زمانه» را براساس شعری از افشین یداللهی به‌عهده دارد.

این تهیه‌کننده گفت: در حال حاضر در مرحله تدوین و صداگذاری هستیم و تاکنون شش قسمت از این سریال آماده و تحویل شبکه شده است.

علیرضا کاظمی‌پور، یکی از نویسندگان «زمانه» نیز به جام‌جم گفت: داستان زمانه قالبی اجتماعی دارد و ماجرا حول محور دو جوان و مسائل و رازهای آنها می‌چرخد.

وی ادامه داد: با وجود این‌که «زمانه» اولین همکاری من با دو نویسنده دیگر سریال یعنی سعید تشکری و سعید جلالی بود، اما خوشبختانه مشکلی به لحاظ همکاری با هم نداشتیم و با تفاهم بسیاری نگارش متن زمانه را انجام دادیم.

سعید جلالی، یکی دیگر از نویسندگان سریال زمانه نیز به جام‌جم گفت: قسمت‌های ابتدایی این سریال را علیرضا کاظمی‌پور و سعید تشکری نوشته‌اند و نگارش قسمت‌های پایانی آن نیز به‌عهده من و کاظمی‌پور بود.

وی ادامه داد: این سریال یک ملودرام خانوادگی است که دربارهٔ نقد انتقام نوشته شده است، این‌که چشم‌پوشی از انتقام چه تاثیر مثبتی در زندگی انسان دارد. البته نمی‌خواهم بگویم «زمانه» سریالی عاشقانه نیست، اما موضوع عشق در این سریال برجسته نیست و انتقام موضوعی است که از دیدگاه متفاوتی به آن نگاه می‌کنیم.

از عوامل تولید این سریال می‌توان به مدیر تصویربرداری افشین احمدی، مدیر صدا: خسرو کیوانمهر، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح گریم: سیدجلال موسوی، تدوین و صداگذاری: بابک رضاخانی، طراح لباس: ژاله آنت، دستیار اول کارگردان: محمدرضا رستمی، منشی صحنه: شهره فهیمی، مدیر تدارکات: مهدی پیله‌وریان، جانشین تولید: ناصر هادیانفر، برنامه‌ریز: مجتبی خادم‌زاده و مدیر تولید: نعمت گودرزوند چگینی اشاره کرد.

اسماعیل عفیفه تاکنون تهیه‌کنندگی سریال‌هایی همچون «پس از باران»، «رسم عاشقی» و «مامور بدرقه» را به‌عهده داشته و حسن فتحی نیز تا به حال سریال‌های موفقی همچون «شب دهم»، «مدار صفر درجه» و «پهلوانان نمی‌میرند» و… را کارگردانی کرده است.

سریال «زمانه» که پخش آن هر شب صورت می‌گیرد، پس از «میوه ممنوعه» دومین کار مشترک این کارگردان و تهیه‌کننده است.(جام جم)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.