زمان آغاز عملیات عمرانی متروی پردیس

۲۳فروردین۱۳،

به گزارش نوساز به نقل از ایسنا، هدایت در گفت‌وگوی زنده رادیویی، گفت: یکی از اولویت‌های امسال شهر تازه پردیس، عملیاتی کردن متروی این شهر است و در حال رایزنی با یکی از بانک‌ها برای انتقال تفاهم‌نامه جهت تأمین مالی اجرای مترو هستیم.

وی افزود: در صورتی که این تفاهم‌نامه نهایی شود، شهر تازه پردیس زمین‌هایی را در این شهر در اختیار پیمانکار مترو قرار خواهد داد تا بتوانیم عملیات عمرانی مترو را آغاز کنیم.

مدیرعامل شهر تازه پردیس دربارهٔ اخذ عوارض در اتوبان تهران – پردیس نیزگفت: حدود دو سال است که افزایش قیمت در عوارض این اتوبان را نداشتیم و در آخرین پیشنهادی که وزارت راه و شهرسازی عنوان کردند، مبلغ ۲۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

هدایت افزود: با مساعدت استاندار تهران این رقم به ۱۸۰۰ تومان کاهش یافته و در حال حاضر ساکنان شهر پردیس که دارای کارت آزاد راه می باشند، مبلغ ۸۰۰ تومان و سایرین نیز ۱۸۰۰ تومان را برای عبور از این بزرگراه پرداخت می‌کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه هزینه‌های بسیاری برای احداث این اتوبان صورت گرفته است و نگهداری آن هزینه‌های بسیاری را به بخش خصوصی وارد می‌کند، لذا باید اخذ عوارض به گونه‌ای باشد که بخش خصوصی نیز ازعهده تأمین نگهداری این اتوبان برآید.

به گزارش ایسنا، دراین گفت‌وگوی زنده رادیویی مرتضی تمدن استاندارتهران نیز حضور داشت.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.