زمان آغاز پیش فروش خرید اینترنتی بلیت‌ جشنواره فیلم فجر اعلام شد

پیش‌فروش اینترنتی بلیت آثار حاضر در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از ساعت ۸ صبح ۱ بهمن ماه و از طریق پایگاه اینترنتی cinogram.com این اتفاق بین‌المللی آغاز می‌شود.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از روابط عمومی این جشنواره؛  مدیر سامانه فروش بلیت فیلم‌های این دوره از جشنواره دربارهٔ زمان آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت آثار گفت: قرار است از ساعت ۸ صبح روز جمعه اول بهمن ماه پیش‌فروش اینترنتی بلیت فیلم‌های جشنواره آغاز شود و به مدت ۴ روز یعنی تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۴ بهمن این پیش‌فروش ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه متقاضیان پیش‌خرید اینترنتی بلیت فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی اینترنتی cinogram.com بلیت‌های مدنظر خود را تهیه کنند، افزود: بر همین اساس، پیش‌فروش بلیت‌ها در شهرستان‌ها از ساعت ۸ صبح دوشنبه چهارم بهمن ماه آغاز تا ساعت ۱۲ شب پنج‌شنبه ۷ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر سامانه فروش بلیت فیلم‌های سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تأکید کرد: هر فرد با کد ملی خود تنها امکان انتخاب حداکثر چهار سانس از سینماها و در هر سانس حداکثر ۲ بلیت را خواهد داشت. مخاطبانی که بلیت‌های خود را پیش‌خرید می‌کنند با در دست داشتن پرینت کد رهگیری خرید اینترنتی و اصل کارت ملی قادر خواهند بود تا بلیت‌های خود را از محل تحویل بلیت که هنگام خرید اینترنتی اعلام خواهد شد، تحویل بگیرند.

 

سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با دبیری علیرضا رضاداد از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.