زمان اعلام نتایج آزمون‌های ارشد و دکتری دانشگاه‌های دولتی، علوم پزشکی و آزاد

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

زمان اعلام نتایج آزمون‌های ارشد و دکتری دانشگاه‌های دولتی، علوم پزشکی و آزاد

زمان اعلام نتایج آزمون‌های ارشد و دکتری دانشگاه‌های دولتی، علوم پزشکی و آزاد

 اگرچه آزمون‌های کارشناسی ارشد دانشگاه‌های آزاد، دولتی و علوم‌پزشکی در زمان‌های مختلف برگزار شد، اما قرار است نتایج آن‌ها چند روز زودتر یا دیرتر در شهریور ماه اعلام شود.

به گزارش ممتاز به نقل از ایسنا، نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی زودتر از دو آزمون دیگر اعلام خواهد شد که در این گزارش زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد هر کدام از دانشگاه‌ها آمده است.

اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌های دولتی در هفته جاری

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در هفته اول شهریور ماه – تا پایان هفته جاری – ظرفیت پذیرش آزمون کارشناسی ارشد ۹۲ را اعلام کرد.

وی با اشاره به ظرفیت پذیرش حدود ۹۹ هزار و ۹۹۶ نفری داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۹۲، گفت: نتایج نهایی این دوره از آزمون تا پایان هفته جاری از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اعلام می‌شود.

توکلی همچنین یادآور شد که نتایج آزمون دوره دکتری نیز هفته آینده اعلام خواهد شد.

اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی در اوایل شهریور

غلامرضا حسن‌زاده رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی در اوایل شهریور ماه خبر داد.

وی با اشاره به اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی در روز چهارشنبه ششم شهریور ماه از طریق پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir، گفت: ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در روزهای ۱۳ و ۱۴ شهریور ماه انجام می‌شود.

اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در اواسط شهریور ماه

همچنین ناصر اقبالی رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۹۲ در اواسط شهریور ماه خبر داد.

وی گفت: نتایج این دوره از آزمون کارشناسی ارشد در اواسط شهریور ماه از طریق پایگاه اینترنتی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اعلام می‌شود.

اقبالی با تاکید بر اینکه معدل در گزینش نهایی داوطلبان تاثیری ندارد، در خصوص ظرفیت پذیرش دانشجو در این دوره، اظهارکرد: ۷۰ هزار نفر در این دوره از آزمون پذیرفته می‌شوند.

/۱۱۱/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.