زمان عرضه ویندوز ۸ اعلام شد

شرکت مایکروسافت از فروش آخرین نسخه سیستم عامل خود ، ویندوز ۸ خبر داد.

پیش از این شرکت مایکروسافت اعلام کرده بود که ویندوز۸ در اواخر ماه اکتبر آماده فروش است، اما استیون سینوفسکی – رئیس بخش ویندوز و ویندوز لایو، در کنفرانسی، ۲۶ اکتبر ( ۵ آبان ) را زمان قطعی فروش این سیستم عامل اعلام کرد.

این تاریخ برای عرضه نسخه مشتریان یا consumer release است و نسخه مربوط به شرکتهای تولید کننده محصولات کامپیوتری ( Release to Manufacturing ) هفته اول آگوست ( هفته دوم مرداد ) عرضه خواهد شد.

پیش از این نیز این غول نرم افزاری اکثر محصولات خود را در ماه اکتبر معرفی کرده بود و از این جهت به سنت قدیمی اعلام زمان عرضه عمل کرده است.

البته شرکت های تولید کننده سیستم های کامپیوتری و لپ تاپ از اعلام این زمان خشنود نیستند، زیرا در این زمان فرصت کمتری برای ارائه محصولات جدید خود با این سیستم عامل برای بدست آوردن بازار تعطیلات زمستانی دارند.

چندی پیش مایکروسافت اعلام کرد که دارندگان ویندوزهای رجیستر شده و قانونی اکس پی، ۷ و ویستا تنها با پرداخت ۳۹‎.۹۹ دلار می‌توانند ویندوز ۸ را دانلود کنند.

البته مدتی است که شایعاتی هم مبنی بر عدم عرضه ویندوز ۸ در قالب ابزارهایی چون CD و DVD شنیده می شد .

این سیستم عامل که انطباق بسیار خوبی با دستگاه های لمسی دارد، قرار است در ۱۰۹ کشور و با پشتیبانی از ۲۳۱ زبان زنده دنیا عرضه شود .

۲۱۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.