زمان معرفی گزینه نهایی ائتلاف پنج‌گانه

۰۹اردیبهشت،

عضو ائتلاف پنجگانه با بیان اینکه گزینه ائتلاف پنجگانه تا ۲۴ اردیبهشت معرفی می‌شود، تاکید کرد که به نفع هاشمی کنار نمی‌رود.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از تسنیم، مصطفی پورمحمدی عضو ائتلاف پنجگانه  اصولگرایان باحضور در جمع دانشجویان دانشگاه شریف در خصوص زمان معرفی کاندیدای ائتلاف پنجگانه گفت: قرار است تا پایان مهلت ثبت‌نام انتخابات به نظر واحد برسیم. ما سازوکاری را طراحی کرده‌‌ایم که براساس آن جلو می‌رویم و انشاءالله بتوانیم این قرار را عملی کنیم. تا حدود ۲۴ اردیبهشت دوره‌ای است که ما قرار گذاشتیم در خصوص معرفی گزینه مورد نظر ائتلاف به نظر واحد برسیم.

وی  ادامه داد: مابقی اشخاص دیگر در ائتلاف‌های دیگر نیز این قرار را داشتند، ولی شنیده‌ایم که آنها شاید بخواهند با هم حضور پیدا کنند. در کل در جبهه اصولگرایی قرار است که تعداد کاندیداها کاهش یافته و هماهنگی پس از ثبت‌نام انجام شود.

عضو ائتلاف پنجگانه  اصولگرایان خاطرنشان کرد: اگر فضای رقابت و ترکیب کاندیداها به شکلی باشد که لازم شود با کاندیدای واحدی جلو بیاییم، عمل می‌کنیم. ولی آنچه هم اکنون در تصور داریم فضای حاد و متمرکزی نخواهد بود و تلقی من این است که عملا با تعدد کاندیداها به میدان خواهیم آمد. البته نه تعدد فعلی، بلکه محدودتر انجام خواهد شد.

پورمحمدی در پاسخ به این پرسش که اگر هاشمی رفسنجانی کاندیدا شود، شما به نفع ایشان کنار می‌روید؟ تصریح کرد: حتما کنار نمی‌روم، چرا که بازگشت به قدرت غلط است و تئوری منسوخ شده‌ای است.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.