زمان و مکان اقامه نماز عید سعید فطر در شهرهای استان سمنان

ایسنا/سمنان  ستاد نماز عید سعید فطر استان سمنان با توجه به رویت هلال ماه شوال و اعلام فردا پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت به عنوان نخستین روز از ماه شوال و عید فطر، زمان و مکان برپایی نماز عید سعید فطر در مراکز هشتگانه استان و دیگر شهرهای استان را اعلام کرد.

ستاد برگزاری نملز عید فطر استان اعلام کرد: نماز عید فطر در همه شهرهای این استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری فیزیکی برگزار می شود.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ستاد نماز عید فطر استان، زمان و اماکن اقامه نماز عید سعید فطر در این استان اعلام و بر اساس آن نماز عید فطر در مرکز استان به امامت نماینده ولی فقیه در استان سمنان،راس ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه در مصلای این شهر برگ ار می شود.

همچنین نماز عید سعید فطر در شهر شاهرود نیز راس ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه در مصلی پیامبر اعظم (ص) این شهر به امامت امام جمعه شاهرود برگزار می شود.

همچنین نماز عید فطر در شهر دامغان نیز ساعت هفت صبح در پارکینگ‌های ضلع غربی مجموعه فردوس رضا، در شهرستان گرمسار نماز عید راس ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح در میدان مسجد جامع، در مهدی شهر راس ساعت هفت صبح در حسینیه المهدی (عج)، نماز عید بندگی در شهر آرادان نیز ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه در مسجد صاحب الزمان (عج) و در میامی نیز راس ساعت ۷ صبح در مسجد جامع برگزار می‌شود.

نماز عید سعید فطر در شهر سرخه نیز راس ساعت ۷ صبح در گلزار شهدای سرخه، در بیارجمند در ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح در پارک شاهد در جوار مزار شهدای گمنام این شهر برپا می شود.

همچنین نماز عید فطر در شهر تاریخی بسطام ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه در محوطه امامزاده محمد (ع)، در شهمیرزاد ساعت ۸ صبح در بلوار آیت الله مؤمنی، نماز عید در دیباج نیز راس ساعت ۸ صبح در مصلی این شهر برگزار می‌شود.

نماز عید فطر در مجن نیز در ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه در فضای باز جنب امامزاده ابراهیم (ع)، در ایوانکی ساعت ۸ صبح در میدان امام (ره) این شهر، همچنین نماز عید فطر در کلاته خیج ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه در حسینیه اعظم، در درجزین نیز نماز عید در ساعت ۸ صبح در مدرسه حضرت مهدی (عج)،نماز عید در کلاته رودبار نیز راس ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه در مسجد جامع، در شهر کالپوش نیز نماز عید راس ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه در مدرسه حضرت زینب(س)  و نماز عید بندگی در شهر رویان شاهرود نیز راس ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح فردا در گلزار شهدای این شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.