زنان خیابانی تهران، کم شدند

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به کاهش تعداد زنان خیابانی شهر تهران به نسبت قبل از رسیدن سن این زنان به ۱۶ سال خبر داد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به کاهش تعداد زنان خیابانی شهر تهران به نسبت قبل از رسیدن سن این زنان به ۱۶ سال خبر داد.
 
“معصومه آباد” با بیان اینکه خوشبختانه تعداد زنان خیابانی در شهر تهران کم شده است؛ اظهار کرد: کمترین سن زنان خیابانی ۱۶ یا ۱۷ سال است که عموماً این دختران که به زنان خیابانی تبدیل می‌شوند شهرستانی‌هایی می باشند که به دلایل مختلف از خانه فرار کرده یا کسانی آن‌ها را به شهر تهران آوردند.
 
وی با بیان اینکه تهران محل زندگی این دختران نیست دربارهٔ چرایی ادعای کاهش تعداد زنان خیابانی شهر تهران پاسخ داد: ما تعریف خاصی از این مسئله داریم و از آنجا که مرکز پیام را در منطقه ۱۲ شهرداری تهران راه‌اندازی کرده‌ایم و تا حدودی دخترانی را که از خانه‌شان به هر سببی فرار می‌کنند ساماندهی کرده‌ایم.
 
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه این مطلب را براساس اطلاعاتی که در دست دارم می‌گویم، تصریح کرد: با وجود مراکز پیشگیری قطعاً بسیاری از آمارهای موجود کاهش می‌یابد.
 
آباد با بیان اینکه دخترانی که به هر سببی از خانه‌شان فرار می‌کنند به “دختران گریز از خانه” معروف‌اند؛ اظهار داشت: اگر در ۲۴ یا ۴۸ ساعت اول این دختران دچار بحران نشوند می‌توان آن‌ها را مدیریت کرد.
 
به گفته وی؛ این اشخاص به هر سببی که دچار بحران می‌شوند اگر در فضای امنی قرار گیرند کمتر آسیب می‌بینند چراکه در شرایط بحرانی اولین روزهای فرار از خانه ایجاد فضای امن برای آن‌ها و ارائه مشاوره می‌تواند فضای ارتباطی برای برگشت آن‌ها به خانواده را فراهم سازد.

منبع :خبرگزاری ایلنا


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. علیزاد:

    اتفاقا موردی که در جریانش بودم دختری تهرانی بود که در دست اراذل بچه‌سال اصفهانی دست‌به‌دست میشد تا به دست پلیس افتاد.
    خوبه تهران از پیش از پایتخت شدن به صفات راهزنی مسافران ری ، کفن دزدان مردگان شهر ری و بعدها به مرکز هرزگی و بی‌دینی و هم‌اکنون شهری با داشتن یک‌سوم جمعیت بیمار روانی متصف بوده است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.