زندگی با ۶ هوو ! +‌تصاویر

۳۰م دیماه ،

“تریسی شارپ” به همراه همسر و ۶ زن دیگر او در یک مزرعه زندگی میکرد.او میگوید حسادت به شدت در میان این زنان رایج بود و این خانم ۴۶ ساله نهایتا تصمیم گرفت در سال ۲۰۱۰ آن خانه را ترک کرده و به همراه فرزندانش به تنهایی در خانه ای دیگر زندگی کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،‌او میگوید از اینکه شوهرش را با ۶ زن دیگر تقسیم کرده بود مشکلی نداشته است . او عاشق همسر خود بوده و با تلاش فراوان در مزرعه و کار در کنار دیگران سعی داشت زندگی اش را حفظ کند.

اما نهایتا انزوا ، حسادت بیش از حد زنان به یکدیگر و تنهایی سبب شد او تصمیم بگیرد شوهرش را رها کند.
این زن ۴۶ ساله میگوید : این مرد مثل یک پادشاه بر زنان حکمرانی میکرد اما زنان به صورت مداوم در حال درگیری و مشاجره با یکدیگر بودند . ۶ روز در هفته کار میکردند و فقط ماهانه ۳۰ پوند به عنوان خرجی از همسر خود دریافت میکردند.

او دومین همسر این مرد است و در سال ۱۹۹۸ ازدواج کرده اند. این مرد ۱۲ فرزند از ۷ همسر خود دارد.و گفتنی است که طبق گزارشات هیچکدام از این ازدواجها رسمی و قانونی نیست.
این زنان در یک مزرعه بزرگ ۶۷۵ هزار پوندی زندگی میکنند . خانم شارپ میگوید: احساس میکردم در یک خانه جهنمی دچار طلسمهای شیطانی شده ام برای همین تصمیم گرفتم خود را نجات دهم . اگرچه زندگی در این شرایط سخت بحران اقتصادی واقعا مشکل است اما این آرامش را به بودن در کنار دیگر زنان همسرم ترجیح میدهم.

منبع: پرداد


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.