زندگی «بلال حبشی» در سیمافیلم

جام جم آنلاین: زندگی بلال حبشی موذن پیامبر اکرم (ص) از پیش از تولد تا پایان زندگی در مجموعه‌ای با عنوان «امپراطور عشق» در مرکز سیمافیلم به تصویر در می‌آید.

به گزارش روز یکشنبه جام‌جم آنلاین، سید جلال چاوشیان تهیه کننده این مجموعه با اعلام این خبر به سیمافیلم گفت: این مجموعه به کارگردانی بهزاد بهزادپور در دو فصل مجزا طراحی شده که فصل اول در قالب یک مینی سریال ۵ قسمتی است و همچنین یک تله فیلم به زندگی والدین این موذن شهیر تاریخ اسلام می‌پردازد.

وی افزود: در فصل اول شاهد خواهیم بود که در پی شکست سپاه ابرهه برادرزاده او که زنی زیبا و شاهزاده دربار است اسیر می‌شود؛ رئیس قبیله پیروز، برای تحقیر لشکر شکست خورده تصمیم می‌گیرد این شاهزاده را به کنیزی زشت ترین و خشن ترین برده سیاه پوست خود در آورد و از او می‌خواهد که نهایت زجر و توهین و تحقیر را در حق او اِعمال کند اما زن در سایه کرامت رفتاری برده، عاشق او شده و با هم ازدواج می‌کنند. ثمره این ازدواج کودکی است که نام او را بلال می‌گذارند.

چاوشیان تصریح کرد: در حال حاضر نگارش فیلمنامه تله فیلم این مجموعه به پایان رسیده و به زودی وارد مرحله پیش تولید می‌شود و نیز ساخت مینی سریال آن نیز تا پایان سال آغاز خواهد شد.

این تهیه کننده اذعان کرد: فصل دوم کار نیز به زندگی و مبارزات این صحابی وفادار پیامبر (ص) خواهد پرداخت.

گفتنی است سید جلال چاوشیان «امپراطور عشق» را در گروه معارف، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیما فیلم تهیه می‌کند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.