«زندگی شگفت‌انگیزی است» همچنان فیلم منتخب منتقدان است

۳۰م آذر ،

به گزارش خبرآنلاین، ارزیابی وبسایت سینمایی Rotten Tomatoes که بر مبنای نقدهای نوشته‌شده به هر فیلم امتیاز می‌دهد، نشان می‌دهد «زندگی شگفت‌انگیزی» (۱۹۴۶) در میان فیلم‌های با موضوع کریسمس بهترین نقدهای مثبت را دارد.
 

جیمز استیوارت، دانا رید، لایونل باریمور در این فیلم به کارگردانی فرانک کاپرا بازی می‌کنند. «زندگی شگفت‌انگیزی» داستانی دربارهٔ رستگاری را به تصویر می‌کشد و دربارهٔ یک فرشته است که به مردی دل‌رحم، اما بسیار مایوس نشان می‌دهد اگر او وجود نداشت زندگی چگونه می‌شد.
 

فیلم موزیکال «Holiday Inn» با بازی بینگ کرازبی و فرد آستر تولید سال ۱۹۴۲، فانتری استاپ-موشن «کابوس پیش از کریسمس» ساخته ۱۹۹۳ تیم برتن، درام با موضوع جنگ جهانی دوم «بازداشتگاه ۱۷» به کارگردانی بیلی وایلدر که سال ۱۹۵۳ به نمایش درآمد و «معجزه در خیابان سی و چهارم» تولید ۱۹۴۷ فهرست پنج فیلم اول را کامل می‌کنند.
 

«زندگی شگفت‌انگیزی است» سال ۲۰۰۹ در آخرین ارزیابی Rotten Tomatoes دربارهٔ نقدهای نوشته‌شده بر فیلم‌های با موضوع کریسمس، از رده پنجم به رده اول آمد. تا آن زمان «کابوس پیش از کریسمس» فیلم اول بود.   
 

این ارزیابی همچنین شامل فیلم‌هایی شد که از کریسمس به عنوان پس‌زمینه طرح داستانی استفاده کرده‌اند. به این شکل «جان‌سخت» (۱۹۸۸) در رده ششم و «Trading Places» تولید ۱۹۸۳ در رده نهم فهرست تازه می باشند که در مجموع ۲۵ فیلم را دربرمی‌گیرد.
 

رویترز / ۲۰ دسامبر / ترجمه: علی افتخاری

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.