زندی: راه‌آهن متعلق به تهران است نه شهرری – اخبار ورزشی

معاون اجرایی باشگاه راه‌آهن تاکید کرد این باشگاه و تیم فوتبال آن متعلق به تهران است و پسوند شهر‌ری که معمولا در رسانه‌ها بعد از اسم تیم می‌آید، درست نیست.

علیرغم اینکه چند سال قبل عنوان شد که باشگاه راه‌آهن به شهرری منتقل شده اما این انتقال در مراجع رسمی و قانونی ثبت نشده و باشگاه راه‌آهن قانونا متعلق به تهران است. رستم زندی معاون اجرایی باشگاه در این رابطه گفت:« اظهار نظرهایی که چند سال قبل درباره انتقال باشگاه راه‌آهن به شهرری انجام شد، فقط جنبه شفاهی داشت و انتقال باشگاه در هیچ مرجع رسمی و قانونی به ثبت نرسیده است. در واقع باشگاه متعلق به تهران است و مالکان جدید هم تمایل دارند که باشگاه در تهران بماند.»

معاون اجرایی باشگاه راه‌آهن از رسانه‌ها درخواست کرد که نام این باشگاه را با پسوند تهران درج کنند:« ما هفته قبل به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نامه ارسال کردیم و از آنها خواستیم در اعلام برنامه‌ها، این موضوع را لحاظ کنند. اگر فدراسیون و سازمان لیگ این اشتباه را اصلاح کنند، قطعا مراجع دیگر مثل رسانه‌ها و ورزشگاه‌ها که نام تیم‌ها را روی اسکوربورد درج می‌کنند نیز به اشتباه نمی‌افتند. حالا هم از رسانه‌ها درخواست می‌کنیم این موضوع را مدنظر قرار دهند و از این به بعد راه‌آهن را با پسوند تهران معرفی کنند. ما سالهاست در تهران تمرین می‌کنیم و بازی‌های خانگی‌مان هم در تهران برگزار می‌شود پس حرفه‌ای نیست که بخواهیم نام شهر دیگری را بعد از تیم‌مان ذکر کنیم. این اتفاق در هیچ کجای دنیا نمی‌افتد و اگر قرار است باشگاهی به جای دیگری منتقل شود باید تمام سازوکارهای حرفه‌ای را مدنظر قرار دهد.»

۲۵۲ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.