زنیدپور: با این شرایط نیم فصل از سپاهان می‌روم/ اگر قبولم ندارند چرا مرا به سپاهان آوردند؟ – اخبار ورزشی

به گزارش خبرآنلاین؛ زنیدپور در این باره گوید:« هم با کادر فنی درباره بازی نکردن حرف زده ام و هم با مدیرعامل. اگر اوضاع به همین منوال پیش برود جدایی در نیم فصل هم به نفع من است و هم سپاهان. من با یک نگاه دیگر به سپاهان آمدم. اصرار کادرفنی بود که سپاهانی شوم اما حالا به هر دلیلی که بهتر است درباره آن صحبت نکنم، کمتر از من استفاده می شود. البته این نظر کرانچار است و من به آن احترام می گذارم.»

از زیندپور پرسیدیم شاید نتوانستی خواسته های کادر فنی را برآورده کنی که در جواب می گوید:« نیمکت نشینی من فنی نیست که بخواهیم در این رابطه صحبت کنیم. بازی اول در ترکیب بودم و بردیم، بازی دوم هم همینطور، بازی سوم هم که بودم با راه آهن مساوی کردیم که من خوب بازی کردم. بعد از آن دیگر بازی نکردم. دوست ندارم در این رابطه حرف بزنم چرا که فکر می کنم بد می شود اما تا آنجایی که من می دانم بازی نکردنم دلیل فنی ندارد.»

زنیدپور صحبت‌هایش را اینگونه ادامه می دهد:« اگر مربیان قبولم ندارند اصلا چرا من را به سپاهان آوردند؟ آنها می دانستند توانایی من چقدر است و به همین خاطر کرانچار و مرزبان تصمیم گرفتند به سپاهان بیایم. اگر ضعیف بودم و نمی توانستم خواسته های کادر فنی را برآورده کنم که زنگ نمی زدند بیایم سپاهان. یک سهمیه پر کردم و برایم هزینه کردند. به همین خاطر است که می گویم از نظر فنی روی من شناخت کامل داشتند.»

زنیدپور در ادامه می گوید:« دوست داشتم جایی بروم که مورد تایید مربی باشم. سپاهانی ها هم می دانستند چه توانایی هایی دارم. آنها می توانستند حمایتم کنند ولی نکردند. من هم ناراحتم از اینکه کمتر بازی می کنم. درست مثل سایر بازیکنانی که کمتر بازی می کنند. با تمام وجود در تمرینات سپاهان شرکت می کنم . حالا چه ۱۰ دقیقه بازی کنم و چه ۹۰ دقیقه. دست از تلاش برنمی دارم اما اگر اوضاع همینطور باشد نیم فصل از سپاهان می روم. برای بازی به سپاهان آمده بودم اما متاسفانه قول هایی که به من داده شد را عملی نکردند.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.