زنی که ماهانه ۳ میلیون یورو از برلوسکونی می‌گیرد

۸ م دیماه ،

نخست وزیر سابق ایتالیا بر اساس حکم دادگاهی در این کشور می‌بایست ماهیانه مبلغ ۳ میلیون یورو (۴میلیون دلار) به همسر سابق خود به عنوان نفقه بپردازد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از تسنیم، “سیلویو برلوسکونی” اول وزیر سابق ایتالیا طبق حکم دادگاهی در این کشور می‌بایست ماهیانه مبلغ ۳ میلیون یورو (۴میلیون دلار) به همسر سابق خود به عنوان نفقه بپردازد.

در جزئیاتی که امروز (جمعه) از دادگاه طلاق برلوسکنی و “ورونیکا لاریو” همسر دوم او انتشار یافته است، مشخص شد که برلوسکنی می بایست ماهیانه ۳ میلیون یورو به لاریو به عنوان نفقه بپردازد اما می تواند املاک خود را همچنان در اختیار داشته باشد.

در خواست طلاق لاریو سال ۲۰۰۹ صورت گرفت پس از آنکه مشخص شد برلوسکونی در یک مجلس عیاشی دختر ۱۸ ساله‌ای که وی را “بابا” خطاب می‌کرد حضور یافته بود.

در آن زمان لاریو در گفتگو با رسانه ها با اشاره به بدنامی برلوسکونی در مورد خیانت وی و ارتباط با زنان دیگر قول داد که از وی جدا شود.

لاریو، بازیگر سابق ایتالیایی است که ۱۹ سال را با برلوسکونی زندگی کرد و از وی سه فرزند دارد.

این بازیگر سابق سینمای ایتالیا به ندرت در مراسم رسمی همراه با شوهرش شرکت می کرد و در واقع سال ها بود که به نوعی زندگی خود را از اول وزیر جدا کرده بود.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.